۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
اظهارات جدی در پوشش شوخی

پورمحمدی: استعفا ندهیم؛ از مکتب تی‌پا استفاده کنیم/ سرافراز: نفهمیدم پورمحمدی تعریف کرد یا تخریب/ لاریجانی: احساس می‌کنم مشکل سرافراز، پورمحمدی بود

مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید صداوسیما حواشی جالبی داشت.
کد خبر : ۲۹۹۷۱۲
صراط: علی لاریجانی رئیس مجلس در واکنش به اظهارات پورمحمدی در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید رسانه ملی گفت: از مجموع بحث‌هایی که مطرح شده و صحبت‌های آقای پورمحمدی احساس می‌کنم که مشکل آقای سرافراز، آقای پورمحمدی بوده است.

امروز صبح مراسم تودیع و معارفه سرافراز برگزار شد و هیجان‌انگیزترین بخش این مراسم، سخنرانی پورمحمدی معاون سیما بود. اظهارات او و واکنش های سرافراز و سپس لاریجانی اگرچه در پوشش شوخی مطرح شد اما به نظر می رسد با کنایه هایی کاملا جدی نیز همراه بود.

پورمحمدی در بخشی از صحبت‌هایش گفت: یک نکته کاری هم بگویم که استفعا کلا چیز خوبی نیست و با آن موافقت می شود. سعی کنیم استعفا ندهیم و از مکتب تی پا استفاده کنیم.

با این کنایه، سخنان سرافراز هم با واکنش او به سخنان پورمحمدی آغاز شد. او گفت: نفهمیدیم آقای پورمحمدی از ما تعریف کرد یا تخریبمان کرد. سرافراز درباره موضوع استعفایش هم گفت: من به بخش سنتی استعفا می پردازم که استعفا به معنی طلب عفو کردن است و از همه طلب عفو می کنم که در این مدت اذیتشان کردیم و امیدوارم توفیق خدمت برای همه فراهم شود.

علی لاریجانی هم رئیس مجلس شورای اسلامی که در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید رسانه ملی حضور داشت به اظهارات معاون سیما در این جلسه، اشاره کرد و گفت: از مجموع بحث‌هایی که مطرح شده و صحبت‌های آقای پورمحمدی احساس می‌کنم که مشکل آقای سرافراز، آقای پورمحمدی بوده است. (با خنده)، البته آقای پورمحمدی هم یک پدیده عجیب و غریبی است که مدیریتش نیز خیلی مشکل است، از آقای عسگری هم خواهش می‌کنم طوری کار کنند که ما 10 سال دیگر برای چنین جلسه‌ای بیاییم.
نظرات بینندگان
امیرفدایی محمود
|
India
|
۱۵:۳۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۱
این .... واقعا تشنه پست ومقام است.یک روزپیشم نشسته بوداصلااهمیتش ندادم چون میشناختمش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
بدبخت این ملت ، از آن رئیس جمهور .... که کلی به منتقدینش ...... واین رئیس مجلس وازآن معاون صداوسیما ( که امام خمینی (ره) صداوسیمارادانشگاه فرض میکرد ) به کجا باید پناه برد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۲
آقای ...... احتمالا پارتی قوی داره که اینقدر ...... و معاونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۱
امیدوارم پورمحمدی درجریان استعفای سرافراز،نقش .... رابازی نکرده باشد.