۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
مسئول بسیج جامعه زنان کشور:

حرکت اخیر فائزه نتیجه تسامح هاشمی است

موضع گیری ایشان در برابر چنین عمل زشت و فاجعه آمیزی که اصل اسلام را نشانه گرفته، بسیار سطحی وابتدایی بود، در حالیکه واکنش در برابر چنین اقداماتی باید بسیار مستحکم‌تر باشد.
کد خبر : ۲۹۹۷۲۲
صراط: مسئول بسیج جامعه زنان کشور در خصوص اقدام اخیر فائزه هاشمی گفت: زمان آن رسیده است که قوه قضائیه به این مسئله رسیدگی کرده و مدعی العموم تمام قد، برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی در برابر توطئه گران به میدان بیاید و ما از نمایندگان منتخب مجلس دهم و بویژه نمایندگان زن انتظار داریم که نسبت به این اقدام موضع گیری کنند و ثابت کنند که هیچ مسئله ای باعث نمی‌شود آن‌ها اصل انقلاب را نادیده بگیرند.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با انتقاد از موضع گیری سطحی آیت‌الله‌ هاشمی نسبت به دیدار فائزه هاشمی با چند نفر از عناصر فرقه ضاله بهائیت به خبرنگار «پایگاه اینترنتی سازمان بسیج جامعه زنان کشور» گفت: موضع گیری ایشان در برابر چنین عمل زشت و فاجعه آمیزی  که  اصل اسلام را نشانه گرفته، بسیار سطحی وابتدایی بود، در حالیکه واکنش در برابر چنین اقداماتی باید بسیار مستحکم‌تر باشد.

وی این حرکت را نتیجه عملکرد خود آقای هاشمی دانسته و افزود: اگر ایشان از همان ابتدا که فرزندانشان شروع به مصاحبه با رادیوهای بیگانه و تهیه خوراک خبری برای دشمنان کرده بودند، از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری می‌کرد، چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور تصریح کرد: این اتفاق نتیجه و فرایند میدان دادن به افرادی است که ضد انقلاب بوده و برایند آن مصاحبه‌های پیاپی در فتنه 88 و همراهی کردن با فتنه گران و معاندین نظام است که بدون اینکه آقای هاشمی تذکری به آنها بدهد، میدان را برای یکه تازی آنها باز گذاشت و امروز شاهد این همراهی سخیف فائزه هاشمی با بهائیت هستیم.

وی بهائیت را زاده انگلستان دانسته و گفت: این فرقه ضاله که حمایت و همراهی رژیم صهیونیستی با آن‌ها کاملا آشکار و واضح است، نه تنها بسیاری از ترورهای مسلمانان و شیعیان در جهان را برنامه ریزی و یا انجام داده است بلکه مجری بسیاری از توطئه‌ها علیه نظام اسلامی نیز می‌باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور افزود: با توجه به سابقه دشمنی بهائیت با مسلمانان، زمان آن رسیده است که قوه قضائیه به این مسئله رسیدگی  کرده و مدعی العموم تمام قد، برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی در برابر توطئه گران به میدان بیاید .

اصلانی در پایان با تاکید بر رسیدگی قانونی و قضائی نسبت به این تخلف اظهار داشت: ما از نمایندگان منتخب مجلس دهم و بویژه نمایندگان زن انتظار داریم که نسبت به این اقدام موضع گیری کنند و ثابت کنند که هیچ مسئله ای باعث نمی‌شود آن‌ها اصل انقلاب را نادیده بگیرند.

منبع: basijzananekeshvar.ir