۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

اجتماع بزرگ نسل علی اکبرها

مراسم «نسل علی اکبریم» به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور جمعی از جوانان در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر : ۲۹۹۹۱۱
صراط: مراسم «نسل علی اکبریم» به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور جمعی از جوانان در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

به گزارش تسنیم ، شب گذشته (سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه) در محل میدان امام حسین (ع) در جوار مزار شهدای گمنام، مراسمی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به همت «خانه شهریاران جوان» و «هیئت رزمندگان اسلام تهران بزرگ» برگزار شد.

در آغاز مراسم، بهمن نوری (شهردار منطقه 8) به حاضران مراسم خیر مقدم عرض کرد و با اشاره به نامگذاری سال 95 توسط مقام معظم رهبری به سال «مقاومت اقتصادی، اقدام و عمل» گفت: اقتصاد مقاومتی در گرو اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد دانش بنیان در گرو جوانان است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین احسان بی آزار طهرانی، در وصف و فضائل حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان سخنرانی کرد.

در این مراسم یک دسته گل به صورت نمادین توسط چندتن از جوانان برای تجلیل از مقام شهدا به سمت مزار شهدای گمنام میدان امام حسین(ع) برده شد.
در انتهای برنامه مداح اهل بیت (ع)، روح الله بهمنی به مدیحه سرایی و سرودخوانی پرداخت. و حامد زمانی آثار خود با نامهای «امام رضا (ع)»، «عشق پاک»، «جهاد»، «شهریاران»، «عمار داره این خاک» و جدیدترین اثر خود به نام «روز جوان» در این مراسم اجرا کرد.