۰۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۸
سوپر جام فوتبال اروپا:

بارسلونا بارديگر با مسي قهرمان شد

تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا قهرمان سوپرجام فوتبال اروپا شد.
کد خبر : ۳۰۰۰۴

به گزارش صراط نیوز به نقل ازفارس، ديدار سوپر جام فوتبال اروپا ميان تيم‌هاي بارسلونا اسپانيا به‌عنوان قهرمان ليگ قهرمانان و پورتو پرتغال قهرمان ليگ اروپا از ساعت 23:15 در ورزشگاه لويي دوم موناكو برگزار شد كه در پايان تيم فوتبال بارسلونا موفق شد با نتيجه 2 بر صفر مقابل اين حريف به برتري برسد و براي چهارمين بار عنوان قهرماني اين پيكارها را از آن خود كند.

گل‌هاي اين ديدار را ليونل مسي و سسك فابرگاس به ثمر رساندند. بازيكن آرژانتيني بارسا كه روز گذشته موفق شده بود عنوان بهترين بازيكن اروپا را كسب كند، با اشتباه مدافع پورتو در پاس رو به عقب، در موقعيت تك‌به‌تك با دروازبان تيم پرتغالي قرار گرفت و درنهايت در دقيقه 39 گل اول بازي را به ثمر رساند و اين نتيجه تا پايان نيمه اول پابرجا ماند.

در نيمه دوم و در اواخر بازي، مسي اين بار در نقش سازنده گل ظاهر شد و با پاسي تماشايي سسك فابرگاس تازه‌وارد را در موقعيت گلزني قرار داد و اين بازيكن براي دومين بار دروازه پورتو را گشود.

در اين ديدار 2 بازيكن تيم پورتو به نام‌هاي رولاندو در دقيقه 86 و گارين در دقيقه 90 اخراج شدند تا نماينده پرتغال 9 نفره بازي را با شكست به پايان برساند.

پپ گوارديولا با قهرماني در سوپرجام اروپا، جامي ديگر را براي كاتالان‌ها به ارمغان آورد تا دوازدهمين جام خود را براي آبي‌و‌اناري‌ها كسب كند.