۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

اقدام دختر مسلمان باتظاهرات ضداسلامی +تصاویر

دختر مسلمان بلژیکی در مواجهه با تظاهرات تعداد اندکی از افراطییون ضد اسلام، اقدام به گرفتن عکس سلفی با تظاهرکنندگان و پلاکاردهای ضد اسلامی آنان نمود و این اقدام او بازتاب های گسترده ای در فضای مجازی داشته است.
کد خبر : ۳۰۰۱۰۰
صراط: دختر مسلمان بلژیکی در مواجهه با تظاهرات تعداد اندکی از افراطییون ضد اسلام، اقدام به گرفتن عکس سلفی با تظاهرکنندگان و پلاکاردهای ضد اسلامی آنان نمود و این اقدام او بازتاب های گسترده ای در فضای مجازی داشته است.

به گزارش ابنا ـ دختر مسلمان بلژیکی وقتی با تجمع اعتراض آمیز حدود ۴۰ تظاهرکننده ضد اسلام در شهر «آنتورپ» مواجه شد، در اقدامی جالب برای مقابله با این تظاهرات، با گوشی تلفن همراه خود به گرفتن عکس سلفی با این تظاهرکنندگان و پلاکاردهای ضداسلامی ای که به همراه داشتن، اقدام کرد.

«زکیه بلخیری» دختر ۲۲ ساله مسلمان، برای سومین نمایشگاه سالانه مسلمانان به شهر آنتورپ سفر کرده بود که با تجمع اعتراض آمیز حدود ۴۰ تن از طرفداران و اعضای حزب راست افراطی "بلژیک" مواجه شد و اقدام به گفتن "عکس سلفی صلح" نمود.

این تظاهرکنندگان که با خود پلاکاردهایی با مفاهیم ضد اسلامی، همچون "نه به حجاب"، "نه به مسجد" حمل می کردند، به برگزاری نمایشگاه مسلمانان در این شهر معترض بودند.

بلخیری با گرفتن عکس سلفی و نیز نشان دادن علامت صلح و دوستی با انگشتان خود، با خصومت و نفرتی که در نگاه این معترضان بود، به مقابله برخواست.

گفتنی است یکی از تظاهرکنندگان در واکنش به اقدام این دختر مسلمان، در اظهاراتی مضحک مدعی شد: دین اسلام استفاده از تلفن همراه را ممنوع کرده است.

بلخیری نیز در پاسخ او، لبخند زده و از او خواست تا در مورد اسلام مطالعات بیشتری داشته باشد.

این بانوی مسلمان بلافاصله تصاویری را که گرفته بود، در حساب تیوتری خود بارگزاری و به اشتراک گذاشت و این تصاویر با واکنش جالب مخاطبان روبرو شد و زکیه را به عنوان بانوی قهرمان و شجاع توصیف کردند.

حملات تروریستی چند ماهه اخیر در کشور های غربی از جمله بلژیک، در رشد اسلام هراسی و اقدامات ضد اسلامی تاثیر چشمگیری داشته است.