۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
موسوی لاری:

اگر دقت سال 92 را داشتیم، گرفتار آن 8 سال نمی‌شدیم

عضو شوای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: اگر کمی انگیزه و دقت نظری که در سال 92 به کار بستیم در آن بازه به کار می‌گرفتیم گرفتار دوره 8 ساله اصولگرایان نمی‌شدیم.
کد خبر : ۳۰۰۱۱۶
اصلاح‌طلبان دقت سال 92 را را به کار می‌بستند، 8 سال گرفتار اصول‌گرایان نمی‌شدند

صراط: عضو شوای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: اگر کمی انگیزه و دقت نظری که در سال 92 به کار بستیم در آن بازه به کار می‌گرفتیم گرفتار دوره 8 ساله اصولگرایان نمی‌شدیم.

به گزارش فارس، عبدالوحد موسوی لاری عضو شوای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در همایش شوراهای اصلاح‌طلبان سراسر کشور که صبح امروز در محل سالن نیایش سعادت‌آباد برگزار شد با بیان اینکه بازگو کردن آنچه ما را به اینجا رسانده است شاید به بازگشایی مسیر آینده کمک کند، اظهار داشت: به فاصله بین سال‌های 84 تا 92 که نگاه می‌کنیم می‌بینیم که شرایطی را گذراندیم که می‌شد خیلی بهتر از آن عمل کرد.

وی افزود: اگر کمی انگیزه و دقت نظری که در سال 92 به کار بستیم در آن بازه به کار می‌گرفتیم گرفتار دوره 8 ساله اصولگرایان نمی‌شدیم.

موسوی لاری با بیان اینکه شاید یکی از مهمترین دلایل آن این بود که اصلاح‌طلبان به همگرایی و درک متقابل و درست از هم توجه نکرده بودند، خاطر نشان کرد: اگر آن اجماع و وحدت نظری که در سال 92، به کار بردیم در آن بازه 8 ساله به کار می‌بردیم آن اتفاقات که در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی رخ داد؛ به وقوع نمی‌پیوست و اگر اجماع می‌کردیم وضع بهتر از آن شرایط بود.