۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۳

فائزه هاشمی منحرف شده است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه جهرم گفت: فائزه هاشمی منحرف شده است و عمل پست او آنچنان قبیح بود که اعتراض پدرش را به دنبال داشت.
کد خبر : ۳۰۰۲۶۶

صراط: حجت‌الاسلام محمد شفیع قهرمانی پنج‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نظر می‌رسد دیدار اخیر فائزه هاشمی با سران بهائیت در راستای طرح آمریکایی است و مقدمه‌ای برای به جریان انداختن پرونده دروغین و ساختگی حقوق بشر در ایران باشد.

به گزارش فارس، وی ضمن محکوم کردن دیدار اخیر فائزه هاشمی با جمعی از بهائیان اظهار کرد: دیداری که وی با برخی از سران بهائیت داشته موجب اعتراض بسیاری از بزرگان حوزوی، کشوری و لشکری شده به‌نحوی‌که آیت‌الله مکارم شیرازی به‌عنوان یک مجتهد و مرجع تقلید بصیر و انقلابی فرمودند «به سهم خود این کار را به‌شدت محکوم می‌کنم و این جرم قابل‌ تعقیب است زیرا تقویت دشمنان اسلام و دشمنان نظام از نظر شرعی جرم حساب می‌شود».

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه جهرم با توجه به کفر و نجاست بهائیت و نقش جاسوسی و نوکری آن‌ها با اجانب و بیگانگان و فعالیت‌های ضددینی و ضدامنیتی که انجام می‌دهند، بیان داشت: شکی در جرم دیدار و ملاقات با آن‌ها وجود نخواهد داشت.

وی افزود: بنا به فرمایش خداوند متعال «یا ایها الذین آمنوا لا تتخذوا عدوی و عدوکم اولیاء تلقون الیهم بالموده و قد کفروا بما جاءکم من الحق ... و من یفعله منکم فقد ضل سواء السبیل ممتحنه 1 (ای مؤمنین دشمنان من و خودتان را به‌عنوان دوست انتخاب نکنید، شما اظهار دوستی با آن‌ها می‌کنید درحالی‌که آن‌ها به آن چیزی که بر شما نازل‌ شده، کفر می‌ورزند... و کسی که این کار را انجام دهد از راه راست منحرف شده است).

قهرمانی گفت: فائزه هاشمی منحرف شده است و عمل پست او آن‌چنان قبیح بود که اعتراض پدرش را به دنبال داشت و آقای هاشمی‌رفسنجانی نیز گفت: «فائزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح و جبران کند».

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فائزه هاشمی با جسارت تمام پاسخ معترضان را داد و گفت که «از دیدار با بهائی‌ها پشیمان نیستم، خطایی نکردم، دیدار معمولی با یک دوست بود، موضعم نسبت به بهائی‌ها حقوق بشری است».

قهرمانی با اشاره به جوابیه فائزه هاشمی تصریح کرد: دیدار وی با بهائیت صرف یک دیدار صمیمی، دوستانه و اتفاقی نمی‌تواند باشد بلکه یک برنامه با حساب‌وکتاب و طراحی‌شده از سوی آمریکایی‌ها است.

وی تأکید کرد: آمریکا قائل به این است؛ چراکه حقوق بهائیت و هم‌جنس‌بازان در ایران به رسمیت شناخته نمی‌شود، بنابراین ایران ناقض حقوق بشر است و از طرفی نیز به‌خاطر اینکه از گروه‌های مقاومت در منطقه دفاع و حمایت می‌کند پس حامی تروریسم بین‌المللی است