۰۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰

مرد اسيد پاش: من رواني‌ام!

متهم در ادامه گفت: شب حادثه وقتي براي تحويل گرفتن 2 دختر نوجوانم نزديك خودروي مادرشان رفتم، اسيد را به سمت او پاشيدم. در همين موقع پدرش قصد نجات دخترش را داشت كه از ناحيه دست‌ها دچار سوختگي شد و من نيز از محل فرار كردم.
کد خبر : ۳۰۰۴۴


جام جم آنلاين: مردي كه در پي اسيدپاشي، همسر سابق خود و پدر او را روانه بيمارستان كرده بود، در تحقيقات پليسي ادعا كرد، يك بيمار رواني بوده و ناخواسته اين حادثه را رقم زده است. بازپرس پرونده براي صحت سلامت رواني متهم، دستور انتقال وي به پزشكي قانوني را صادر كرد.

رسيدگي به اين پرونده نيمه شب 21 مرداد امسال در پي تماس مردي مبني بر اسيدپاشي به يك زن در خيابان رضوي، بلوار پيروزي شهر مشهد در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت.با حضور ماموران در محل معلوم شد، يك خودروي پژو مقابل خانه‌اي متوقف شده و سرنشينان آن كه يك زن و مرد بوده‌اند، تقاضاي كمك مي‌كنند.در پي اين حادثه، 2 مصدوم به بيمارستان منتقل و 3 سرنشين ديگر خودرو براي تحقيقات در ارتباط با اين حادثه به پليس آگاهي مشهد انتقال يافتند.

ردپاي داماد سابق در حادثه

در تحقيق از آنها معلوم شد، 2 مصدوم حادثه مادر و پدربزرگ 2 دختر نوجوان هستند و شب حادثه براي ملاقات با پدرشان در اين محل حضور پيدا كرده بودند كه حادثه اسيدپاشي توسط پدرشان رخ داده است.

با به دست آمدن اين اطلاعات ماموران با هماهنگي قضايي عازم خانه متهم در بلوار پيروزي شدند و با محاصره محل و اخطار به متهم از او خواستند تا خود را تسليم كند.

دستگيري متهم هنگام فرار

در همين موقع ماموران متوجه شدند مرد اسيدپاش به بالاي پشت‌بام خانه رفته و قصد فرار دارد كه او را دستگير و با انتقال به پليس آگاهي تحقيق از وي را آغاز كردند.

اسيدپاشي به انگيزه انتقام

مرد اسيدپاش به پليس گفت: از چند سال پيش با همسرم اختلاف داشتم، احساس مي‌كردم او به مرد ديگري علاقه‌مند شده و با من بناي ناسازگاري دارد. عاقبت 5 سال قبل او را طلاق داده و به تنهايي زندگي مي‌كردم و 2 دخترم نزد او ماندند. وي افزود: پس از جدايي درصدد انتقام از همسرم بودم تا اين كه يك روز پيش از حادثه با تلفن خانه پدرزن سابقم تماس گرفته و از او خواستم دخترانم را به خانه‌‌ام بياورد تا آنها را به دندانپزشكي ببرم.

مرد اسيدپاش اضافه كرد: چند ساعت پيش از حادثه، يك بطري اسيد خريده و منتظر زن سابق خود شدم.

متهم در ادامه گفت: شب حادثه وقتي براي تحويل گرفتن 2 دختر نوجوانم نزديك خودروي مادرشان رفتم، اسيد را به سمت او پاشيدم. در همين موقع پدرش قصد نجات دخترش را داشت كه از ناحيه دست‌ها دچار سوختگي شد و من نيز از محل فرار كردم.

در پي اظهارات متهم به اسيدپاشي، وي با قرار قانوني از سوي بازپرس شعبه 703 مجتمع قضايي شهيد رجايي مشهد روانه بازداشتگاه پليس شد.

ماموران براي بررسي موضوع در بيمارستان حضور يافتند و به تحقيق از پدر و دختر مصدوم پرداختند.

2 مصدوم حادثه از شب اسيدپاشي گفتند

زن آسيب‌ديده به پليس گفت: شوهر سابقم مردي عصبي بود و هميشه با من و بچه‌هايمان بدرفتاري مي‌كرد. عاقبت هم مرا طلاق داد. شب حادثه طبق خواسته شوهر سابقم دخترانمان را به خانه‌اش بردم كه اين حادثه اتفاق افتاد.

وي مي افزايد: نمي‌دانم انگيزه‌اش از اين كار چه بود، او سال‌ها قبل فقط يك بار در مركز رواني بستري بود و از آن به بعد رفتار عادي داشت.مرد مصدوم نيز گفته‌هاي دخترش را تاييد كرد.

ادعاي جديد متهم: من رواني‌ام

با ثبت اظهارات 2 مصدوم حادثه، براي مشخص شدن انگيزه اصلي مرد اسيدپاش دو روز پيش وي دوباره مورد بازجويي قرار گرفت و ادعا كرد 3 بار در مركز رواني بستري بوده و يك بيمار رواني است. شب حادثه نيز دچار جنون شده و ناخواسته به همسر سابق و پدرش حمله كرده و به آنها اسيد پاشيده است.

بنا بر اين گزارش، در پي اظهارات متناقض مرد اسيدپاش، وي با دستور قضايي بازپرس صادقي، رئيس شعبه 703 مجتمع قضايي شهيد رجايي مشهد به پزشكي قانوني انتقال مي‌يابد تا صحت سلامت رواني متهم و انگيزه واقعي وي از اين حادثه دلخراش مشخص شود.گزارش خبرنگار ما حاكي است، مرد مصدوم از بيمارستان مرخص شده، اما دخترش به دليل سوختگي عميق همچنان بستري است.