۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

دستگیری قاتل افغانستانی در دشتستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل افغانستانی در دشتستان طی کمتر از 12 ساعت خبر داد.
کد خبر : ۳۰۰۷۹۰

صراط: فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل افغانستانی در دشتستان طی کمتر از 12 ساعت خبر داد.

حیدر عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس در دشتستان با تأیید خبر دستگیری قاتل افغانستانی در روستای زیارت دشتستان اظهار داشت: با تلاش و فعالیت بی‌وقفه نیروی انتظامی، قاتل افغانستانی در روستای زیارت دشتستان در کمتر از 12 ساعت دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از اعلام حادثه، مأموران انتظامی و پلیس آگاهی دشتستان، عملیات لازم برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان را آغاز کردند.

عباس‌زاده تصریح کرد: با انجام عملیات دقیق و کارشناسی پلیسی و شناسایی قاتل، تیم‌های عملیاتی ورود کردند و دقایقی قبل با شناسایی محل اختفای قاتل نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

وی یادآور شد: قاتل و مقتول هر دو تبعه افغانستان و ساکن شهرستان دشتستان هستند و هم‌اکنون قاتل در حال بازجویی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در ارتباط با انگیزه قتل نیز ابراز داشت: پس از تکمیل تحقیقات، عامل و انگیزه قتل اعلام خواهد شد.

عباس‌زاده گفت: با تمام توان و ظرفیت برای تأمین امنیت مردم در شهرستان‌های ده‌گانه تلاش می‌کنیم و از هیچ تلاشی در این مسیر فروگذار نخواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، شب گذشته دو مرد افغانستانی با هجوم به منزل هم‌وطن خود در زیارت دشتستان، پس از بستن دست و پای همسرش، با تبر وی را به طرز فجیعی از پای در آورده و متواری شدند.