۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
به بهانه نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام زمان

اصفهان میدان مینی پر از امنیت

نیمه شعبان که فرا میرسد نام زیبای حضرت حجت )عج)در سرتا سر کوچه پس کوچه های ایران اسلامی نقش میبندد و آذین بندی های زیبای جشن میلادش عطر دل انگیز مژده ظهورش را برای منتظران به ارمغان می آورد.
کد خبر : ۳۰۱۰۷۰
صراط: نیمه شعبان که فرا میرسد نام زیبای حضرت حجت )عج)در سرتا سر کوچه پس کوچه های ایران اسلامی نقش میبندد و آذین بندی های زیبای جشن میلادش عطر دل انگیز مژده ظهورش را برای منتظران به ارمغان می آورد.
نیمه شعبان علاوه بر جشن میلاد  وجهه ای دیگر برگرفته از سربازی و خدمت به امام زمان و مملکت امام زمان دارد،  مدال پر افتخاری که توسط آن پیرجمارانی سفر کرده اعطاء شد :
(( سربازان گمنام امام زمان ))
روز مولود حضرت ولی عصر روز سربازان گمنام امام زمان و روز وزارت اطلاعات نیز هست .
نیروهای مخلص و جان برکفی که شبانه روز از  زندگی و جان خود گذشت میکنند که امنیت و عزت و اقتدار را برای مردم ایران به ارمغان بیاورند.
مجاهدتهای خاموش ، عنوانی است که رهبر حکیم انقلاب به سربازان گمنام امام زمان اهداء کردند و شاید رضایت ولی امر (دامت برکاته ) برای ایشان بهترین دستمزد و اجر باشد و عظمت ماموریت این سربازان گمنام در قاالب وزارت اطلاعات آنگاه بیشتر مشخص میشود که عظمت و گستره سرویس های جاسوسی جهان در قالب سازمان سیا ، سازمان جاسوسی انگلیس و موساد اسرائیل را شناخت داشته باشیم و مهمتر از آن اینکه بدانیم به دلیل تقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با منافع مستکبرین جهانی کلیه سرویس های جاسوسی در تقابل با ایران هستند و در این مقابله با هم در تعامل و همکاری هستند .
قطعا رقابت و مقابله با این سرویسهای جاسوسی جهانی با آن همه تجهیزات مدرن کار آسانی نیست ولی سربازان گمنام در وزارت اطلاعات در کنار دیگر نیروهای امنیتی اعم از سپاه ، ارتش ،بسیج و  نیروهای انتظامی با اعتماد به نفس و توکل بخدا و جدیت و عزم جهادی آن ها را مبهوت و زمین گیر کرده و عظمت و اقتدار و اشرافیت اطلاعاتی و امنیتی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.
و اینگونه است که (( در خاورمیانه بی ثبات و متزلزل ، کشتی امنی مغرورانه در دریای افتخار می چرخد و این سرافرازی مدیون کسانی است که لباس سربازی امام زمان را بر تن کرده اند و گوش دل را به ولی امر زمان خود سپرده اند و خود چون ملائک دیده نمیشوند اما سایه ابر رحمتشان بر سر همگان است ))

مظلومیت در عین اقتدار

اما نکته مهم ، مظلومیت وزارت اطلاعات است مانند خود انقلاب ،مانند نظام اسلامی، اصلا انگار ((مظلومیت )) جزوی از ویژگیهای انقلاب اسلامی است.
البته این مظلومیت در عین اقتدار از مولاعلی (ع ) به ارث رسیده است .امیرالمومنین در عین اقتدار در حاکمیت شان مظلوم ترین فرد بودند .نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب و سربازان گمنام امام زمان نیز همین مظلومیت را به خوب میراث داری میکنند.
انقلاب اسلامی مظلوم است ، سربازان گمنام امام زمان هم ، انقلاب باید طعم این مظلومیت را بچشد و سربازانش هم . اصلا شیعه علی نیست کسی که طعم این مظلومیت را نچشیده باشد.و چه لذتی بالاتر از این آنگاه که این مظلومیت در راه خدا و برای خدا باشد.
انقلاب مظلوم است وزارت اطلاعات هم سربازان گمنام هم .البته نه مظلومیتی منفعلانه بلکه مظلومیتی مقتدرانه مظلومیتی با افتخار وزارت اطلاعات در اوج مظلومیت اقتدار دارد .
آنگاه که باند جنایتکار جندالشیطان و سردسته آنان عبدالمالک ریگی را شناسایی و دستگیر کرد و این ریگ اضافی را از کفشهای مرزی کشور به دور انداخت و آنگاه که عاملان ترور دانشمندان هسته ای و ارتباطات امنیتی و بسیار پیچیده آنان با سازمانهای جاسوسی سیا و موساد و ام آی 6 کشف کرد و آنگاه که پرده از طرح های شوم اصحاب فتنه برانداخت و عاملان ، مسببان و پیاده نظام های داخلی و خارجی آنان را شناسایی کرد و ....
و خلاصه آنکه در اقتدار وزارت اطلاعات همین بس که هنوز سازمان های بزرگ جاسوسی دنیا در عظمت عملیاتهای امنیتی آنان مانده اند و انگشت حیرت به دهان گرفته اند .
و حضرت آقا (روحی له الفداه) چه زیبا فرمودند ((وزارت اطلاعات به همت نیروهای با ایمان ، متعهد ، متخصص ، دلسوز و انقلابی خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است و اکنون پایگاه عظیم مبارزه و جهاد در عرصه جنگ اطلاعاتی در دنیای امروز است .

و اما اصفهان...

و اما اصفهان ،پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی؛ با توجه به قطب فرهنگی ، هنری و بخصوص صنعتی بودنش ، دستان پلیدی قصد ضربه زدن به آن را دارند و مسولیت در آن بسیار خطیر و مهم است که شهید مظلوم دکتر بهشتی نیز بیش از 3 دهه قبل چه زیبا تعبیر کرد که حرکت در اصفهان مانند حرکت در میدان مین است .
اما همین مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان چه در فتنه چه در درگیری های شدید سیاسی و انتخابات های مختلف و چه در فعالیتهای اقتصادی و بحرانهایی که در سالهای گذشته برای بسیاری از صنایع استان بوجود آمد و چه در قضیه آب و ... همه و همه با مجاهدتهای خستگی ناپذیر این سربازان گمنام امام زمان ، استان اصفهان را به استانی امن و ایمن در عین پویایی و چالشهای مختلف فرهنگی سیاسی اقتصادی ساخته است .
شاید بتوان گفت مظلومیت این سربازان گمنام در استان اصفهان بیشتر باشد در حالیکه تعدادی از خبره ترین و متخصص ترین نیروهای کارآمد اطلاعاتی کشور در اداره کل اطلاعات استان اصفهان (به جهت حساسیت آن) مشغول هستند
علیرغم اینکه تلاش شایسته و ستودنی ، و رویکرد جدید مدیریت اطلاعات استان تلاش کرد فاصله و دیوار ایجاد شده بین اطلاعات و رسانه ها و مسئولین و دستگاه ها برداشته شود و فضایی صمیمی و نزدیک ایجاد شود و همگان دستگاه اطلاعاتی را به عنوان حامی و یاور خود و پاسدار امنیت خود ، خانواده و شهر و کشور بدانند لیکن اقدامات شجاعانه دستگاه اطلاعات استان در مقابله با بعضی تندروی های نیروهای افراطی در برخی راهپیمایی ها ، جلوگیری از ریشه دواندن برخی فسادها و قدرتها در شهرداری ها ، رسیدگی جدی به صلاحیت کاندیداهای مجلس و ... بدون هیچگونه توجه به جناح و جهت گیری سیاسی ایشان باعث شده که برخی صاحبان قدرت و جناح های سیاسی تندرو (از هر دو طیف ) این عملکرد  شجاعانه را نپسندیده و حق انصاف را رعایت نکنند لیکن نیروهای خدوم اطلاعات استان مظلومانه از آن می گذرند و صرفا انجام تکلیف و حفظ امنیت این استان پهناور و عمل به وظایف سنگینی که ولی امر به دستشان گذاشته است (بدون هیچگونه تعلق سیاسی و جناحی ) را مد نظر قرار دهند .
به هر حال انقلاب اسلامی ادامه دارد و انشا ا.. تا ظهور امام زمان (عج) این نظام با اقتدار و عزت با جان بر کفی و ایثار سربازان گمنام امام زمان با افتخار و قدرت به پیش خواهد رفت.