۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳

فرهادمجیدی نمی‌تواند سرمربی شود

غلامرضا جباری دبیرکمیته فدراسیون فوتبال امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که فرهاد مجیدی نمی‌تواند در استقلال یا هر تیم لیگ برتری دیگر مربی‌گری کند.
کد خبر : ۳۰۱۳۹۴
صراط: غلامرضا جباری دبیرکمیته فدراسیون فوتبال امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که فرهاد مجیدی نمی‌تواند در استقلال یا هر تیم لیگ برتری دیگر مربی‌گری کند؛ مصاحبه‌ای که با واکنش بسیار تند خود مجیدی و فرزاد مجیدی مواجه شده بود و حتی بحث شکایت از جباری هم مطرح شد.

به گزارش جام نیوز، اما جباری چه گفته بود که اینگونه کاپیتان سابق استقلال را عصبانی کرد؟« با توجه به مدرکی که فرهاد مجیدی به کمیته آموزش ارائه کرد او دارای مدرک C مربیگری آسیاست و می تواند به عنوان کمک مربی دوم به بعد در یک تیم لیگ برتری فعالیت کند. حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی و مربی اول در تیم های لیگ برتری مجاز نیست اما می تواند به عنوان کمک مربی دوم و سوم در هر تیم لیگ برتری فعالیت کند.

البته این هم به این خاطر است که سابقه بازی در لیگ برتر را دارد. این شرایط در لیگ دسته یک هم صدق می کند. مجیدی با این مدرک در لیگ دسته یک هم نمی تواند سرمربی یا کمک مربی اول باشد. با این همه ما درصدد هستیم تا برای افرادی از جمله مجیدی که دارای سوابق حضور در تیم ملی فوتبال ایران هستند دوره هایی به عنوان «فست تراک» (Fast track) را تدارک ببینیم تا به عنوان نخبگان فوتبال برای ارتقای دانش مربیگری شان در کلاس های B و A شرکت کنند.»

فرزاد مجیدی هم واکنش تندی به حرف‌های غلامرضا جباری داشت: «ما اصلا آقای جباری را نمی‌شناسیم و نمی‌دانم چرا ایشان چنین صحبتی کرده است. ما فقط یک جباری می‌شناسیم و آن هم علی جباری اسطوره فوتبال استقلال است. متاسفانه افرادی که آبدارچی فدراسیون فوتبال هم نیستند، برای اینکه خودشان را بزرگ کنند اسم مجیدی را به زبان می‌آورند.»