۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

از حذف ستاره‌های لوگوی استقلال بی‌خبرم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تراکتور با شایستگی حذف شد و ذوب آهن هم در نیمه اول بازی دیشب، تمرکز نداشت.
کد خبر : ۳۰۱۵۵۰

صراط: غلامرضا بهروان در گفت و گو با کاپ، درباره حذف دو نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هر فوتبال دوستی که بازی ها را دید از حذف تراکتورسازی و ذوب آهن ناراحت شد. هر دو تیم شایسته بودند. اما فوتبال این چیزها را هم دارد. تراکتور با شایستگی تمام حذف شد. ذوب آهن هم در نیمه اول و در دقایقی تمرکز نداشت و شکست خورد. حالا باید بنشینیم و ببینیم چرا در مرحله یک چهارم نماینده ای نداریم. 

وی در پاسخ به این سوال که ایا احتمال دارد سهمیه ایران برای فصل آتی لیگ قهرمانان کم شود یا خیر، تصریح کرد: سهمیه ایران برای فصل آتی لیگ قهرمانان اسیا تغییر نمی کند و به شایعات توجه نکنید. قرار است سال آینده برای سهمیه ها و تغییر آن صحبت شود و ربطی به دوره پیش رو ندارد.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر درباره سبک تر شدن برنامه ریزی رقابت های لیگ و برنامه های تیم ملی با حذف نماینده های ایران بیان داشت: اصلا دوست نداشتیم نماینده هایمان به این دلیل حذف شوند. ما می خواهیم همه سختی ها را به جان بخریم اما نماینده های مان موفق شوند. من به شدت از حذف این دو تیم ناراحت شدم. آنها تمام زحمت خود را کشیدند. نه تنها آنها، بلکه رسانه ها، هواداران، مسئولین و ... برای موفقیت نمایندگان تلاش خود را انجام دادند. 

بهروان در پایان درباره حذف ستاره های لوگوی استقلال در سایت سازمان لیگ گفت: من از این موضوع بی اطلاع هستم و بهتر است از مدیر روابط عمومی سازمان لیگ سوال کنید.