۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۶

حسن خمینی: با ممنوع‌التصویری نمی‌توان کسی را محدود کرد

یادگار امام راحل گفت: با ممنوع‌التصویر کردن و ممنوع‌البیان کردن نمی‌توان کسی را محدود کرد و چنین کارهایی، تمسخر خودمان است.
کد خبر : ۳۰۲۷۷۱
حسن خمینی: با ممنوع‌التصویری نمی‌توان کسی را محدود کرد
صراط: یادگار امام راحل گفت: با ممنوع‌التصویر کردن و ممنوع‌البیان کردن نمی‌توان کسی را محدود کرد و چنین کارهایی، تمسخر خودمان است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی چهارشنبه‌شب با حضور در برنامه «نگاه یک» در شبکه یک سیما، با اشاره به اینکه "دینداری تنها به شریعت و حفظ ظواهر محدود نمی‌شود"، اظهار کرد: گاهی به محض اینکه می‌گوییم دینداری، سخن از حجاب و نماز و روزه مطرح می‌شود اما دینداری تنها اختلاط زن و مرد نیست، دینداری یعنی مردمداری، ظلم‌ستیزی و اینکه کسانی حق دیگران را در جامعه نخورند.

نوه امام خمینی (ره) افزود: دینداری یعنی در جامعه فقر نباشد و مردم بتوانند آزادانه و بدون ترس از کسی، سخن بگویند.

وی همچنین با بیان اینکه "امروز نمی‌توان کسی را با ممنوع‌التصویر کردن محدود کرد"، گفت: امروز نمی‌توان کسی را با ممنوع‌التصویر کردن و ممنوع‌البیان کردن، محدود کرد و چنین کارهایی، تمسخر خودمان است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۲۰
۱۸
ایشان حسن مصطفویند.نه حسن خمینی
بهتر است یکبار دیگه با وجدان بیدار و بی غرض نظرات امام عزیزمان را مرور کنند.
اشنا
|
Netherlands
|
۰۱:۲۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۱۷
۲۵
زنده باد یادگار امام راحل،همیشه در قلب مایی
ی بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۱۹
۱۹
صراط جان اگر چاپ میکنی جواب سید حسن رو بدم؟
1- اونی که ممنوع التصویره ببین چه خیانتی در حق نظام و ملت کرده که حتی بنی صدر هم انجام نداده(شما که قم تدریس میکنی میتونی از اساتید و بزرگ ترهای همون فیضیه یا دارالشفاء یا مدرسین مدرسه مرحوم آیت الله گلپایگانی سوال کنی.
دینداری یعنی کسانی حق مردم را در جامعه نخورند درسته (این حرف شماست)
آقا سید حسن طرفدار و حامی کدام شخصیت و طیف (که اتفاقا ارتباط تنگاتنگی با شما دارند)حاضر به قبول ترکمانچای گازی(کرسنت ) شدند؟؟؟
آقای سید حسن حدود 20 -30 کیلومتر بعد از قم به سمت تهران سمت چپ جاده باغهای عظیم پسته هست اون باغها یعنی عدالت اجتماعی درسته؟؟
آسید حسن من اگر با ماشین ضد گلوله از تهران بیام تا دفترم در صفاییه ی (قم) بعد از صفاییه با پراید یا پیکان فکستنی یا حتی پژو بیام تا دارالشفاء(محل تدریسم) این کار من رو چه اسمی روش میزارن؟؟؟
و....... خیلی موارد دیگر که چون صراط سانسور میکند معذورم از نگارش آن