۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶

تبریک رهبر جنبش حماس به لاریجانی

رهبر جنبش حماس در تماس تلفنی با لاریجانی، انتخاب وی به عنوان رئیس مجلس دهم شورای اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر : ۳۰۲۸۵۷

صراط: اسماعیل هنیه رهبر جنبش حماس پیش از ظهر امروز (پنجشنبه، 13 خردادماه) در تماس تلفنی با علی لاریجانی ضمن تبریک به جهت انتخاب ایشان به ریاست مجلس دهم و همچنین تشکر از حمایت های لاریجانی در شرایط مختلف از ملت مظلوم فلسطین، گفت: در شرایط فعلی که انتفاضه بیت المقدس در کرانه باختری در حال جریان است و محاصره طولانی غزه نیز ادامه دارد، مقاومت ملت فلسطین مستحکم تر به راه خود ادامه می دهد.

به گزارش خانه ملت، رهبر حماس تأکید کرد: مثل همیشه به مواضع حمایتی شما و سایر مسئولان جمهوری اسلامی از ملت فلسطین افتخار می کنیم و آرزوی توفیق بیشتر برای رهبر معظم انقلاب و ملت ایران داریم.

لاریجانی در این گفت و گوی تلفنی از ابراز محبت اسماعیل هنیه تشکر کرد و اطمینان داد که ملت ایران در همه شرایط پشتیبان ملت مظلوم فلسطین خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: گرچه آشفتگی های فعلی در دنیای اسلام و حرکت های تروریستی فرصت برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است اما با مقاومت حماس، جهاد و سایر گروه های مقاومت و همت مجاهدانه ملت فلسطین آینده خوبی برای فلسطین مظلوم وجود دارد و راهنمایی های رهبر معظم در این مورد روشن و قوی است و چراغ راه دولت و مجلس ایران است.