۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

شکست آمریکا در افتتاحیه کوپا آمریکا

رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۱۶ با شکست آمریکا مقابل کلمبیا کلید خورد.
کد خبر : ۳۰۳۱۰۶

صراط: امروز صدمین دوره از رقابت‌های کوپا آمریکا 2016 برای اولین بار در تاریخش به میزبانی آمریکا به نشانه صلح  و دوستی کلید خورد.

به گزارش فارس، در اولین بازی این رقابت‌ها کشور میزبان از ساعت 6 صبح مقابل کلمبیا صف‌آرایی کرد. این دیدار جذاب و تماشایی در میان هواداران بی‌شمار برگزار شد.

میزبان بازی را به خوبی آغاز کرد و حملاتی را روی دروازه حریف انجام داد ولی این کلمبیا بود که در دقیقه 29 بازی بوسیله یک مدافع به نام زاپاتا گلزنی کرد تا ورزشگاه را به سکوت فرود برد.

در ادامه آمریکا سعی در جبران گل خورده را داشت ولی شیرهای کلمببیا جانی دوباره گرفته بودند و با تمام قدرت حمله می‌کردند. بازی در جریان بود و کلمبیا بر بازی سوار بود در یکی از حمله‌‍‌ها یکی از بازیکنان کلمبیا از سمت راست زمین، توپی را روی دروازه آمریکا ارسال کرد تا موقعیت را برای باکا مهاجم گلزن خودشان مهیا کند این توپ ارسالی به دست مدافع آمریکا برخورد کرد و داور که به صحنه نزدیک بود آن را پنالتی اعلام کرد. به این ترتیب خامس کاپیتان جوان کلمبیا و ستاره کهکشانی‌ها در دقیقه 40 بازی، دومین گل کلمبیا را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

نیمه دوم بازی میزبان با تمام قدرت وارد زمین شد و موقعیت‌هایی را نیز داشت تا یکی از گل‌ها را جبران کند ولی موفق به این کار نشد تا بازی با این نتیجه به پایان برسد و آمریکا با وجود میزبانی در اولین بازی خود مقابل شیرهای کلمبیا به زانو در بیاید.

خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید