۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

توضیح دانشگاه شهید بهشتی درباره یک خبر +عکس

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در باره خبری مبنی بر تشکیل کلاس های دانشجویان دندانپزشکی این دانشگاه در ساختمان های غیراستاندارد و نامناسب که در فضای مجازی منتشر شده بود توضیحاتی ارائه داد
کد خبر : ۳۰۳۷۶۲
صراط: علی رمضانی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تایید این مطلب گفت: کلاس‌هایی که عکس های آن در فضای مجازی منتشر شده  مربوط به ساختمان پزشکی پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است که مدتی در اجاره این دانشگاه بود. در واقع بعد انتقال شعبه بین الملل دانشگاه از قشم به تهران،  فضای کافی برای تشکیل کلاس های دانشجویان در فضای دانشگاه  وجود نداشت به همین علت ساختمان هایی (از جمله همین ساختمان) را در سطح شهر اجاره کرده ایم.

توضیح دانشگاه شهید بهشتی درباره یک خبر +عکس

به گزارش ایسنا، وی در ادامه تصریح کرد: ساختمان پزشکی پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی( ساختمانی که عکس آن منتشر شد) ازجمله ساختمان های اجاره ای بود که به مدت یک سال در اختیار دانشگاه قرار داشت و کلاس های دانشجویان دندانپزشکی پردیس بین الملل در این ساختمان برگزار می شد. حدود سه ماه است که مکان ذکر شده به دلیل قدیمی و ناایمن بودن تخلیه شده و بدون استفاده مانده است و دانشجویان گاهی برای استراحت از این مکان استفاده می کنند.

وی افزود: هم اکنون بر اساس توافقی که با دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران صورت گرفت کلاس های دانشجویان داندانپزشکی به این دانشکده منتقل شده است.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است طی چند ماه آینده کالجی به عنوان کالج بین الملل در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاسیس شود که تمامی ساختمان ها و دانشکده های پردیس خودگردان به این کالج منتقل و در آن تجمیع شوند.

خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند