۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵

طومار تشکر کارمندان مترو از قالی‌باف به‌خاطر برکناری یک مدیر +عکس

صدها نفر از کارمندان شرکت بهره برداری متروی تهران با امضای طوماری از محمدباقر قالی باف شهردار پایتخت به خاطر عزل محسن نایبی و انتصاب احمد بافنده به مدیرعاملی این شرکت قدردانی کردند.
کد خبر : ۳۰۳۷۸۴
صراط: صدها نفر از کارمندان شرکت بهره برداری متروی تهران با امضای طوماری از محمدباقر قالی باف شهردار پایتخت به خاطر عزل محسن نایبی و انتصاب احمدی بافنده به مدیرعاملی این شرکت قدردانی کردند.

به گزارش صراط، در بخشی از این طومار آمده است: "مدتها بود که در انتظار این جابجایی بودیم اما مشخص نبود چرا و به چه علت این امر ضروری صورت نمی گرفت".

متن این طومار به شرح زیر است:

"جناب آقای دکتر قالی باف
با سلام و تحیات
ضمن عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اینجانبان جمعی از کارگران شرکت بهره برداری متروی تهران امضا کنندگان ذیل، مراتب تشکر و قدردانی خود را بابت تغییر مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از جنابعالی اعلام می نمائیم . مدتها بود که در انتظار این جابجایی بودیم اما مشخص نبود چرا و به چه علت این امر ضروری صورت نمی گرفت . امید است با توجه به عزل آقای نایبی و انتصاب آقای احمدی بافنده، شاهد تغییرات لازم و ضروری دیگر در قسمتهای مختلف شرکت بهره برداری مترو باشیم تا به زودی این شرکت پویایی و کارآیی خود را به دست آورد .
با تشکر"

گفتنی است تا کنون بیش از 500 امضا برای این طومار جمع اوری شده است. عکس زیر در ساعات اولیه امضای طومار به دست صراط نیوز رسیده است.

طومار تشکر کارمندان مترو از قالی‌باف به‌خاطر برکناری یک مدیر +عکس
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
۳
۰
.... ديكتاتور باي باي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
۳
۰
ان شاالله روزی برسد که ادم های اقای دکتر نا... که قبل از مترو پست های بالایی نداشته ولی با ورود به مترو همگی ادعای معاونت کرده و حتی برای معاونت یک ماه در قهر رفته و به شرکت نیامده ولی حقوق رو دریافت نمودن ،از ششر