۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

اطلاعیه‌ای درخصوص قطع درختان "آزادی"

در پی انتشار اخباری مبنی بر قطع درختان در مجموعه ورزشی آزادی طی ساعات گذشته، روابط عمومی این مجموعه اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
کد خبر : ۳۰۴۰۹۲
صراط: در پی انتشار اخباری مبنی بر قطع درختان در مجموعه ورزشی آزادی طی ساعات گذشته، روابط عمومی این مجموعه اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به واسطه وزش شدید باد در روزهای ابتدایی این هفته، پنج درخت از درختان جنگل ضلع شرقی مجموعه ورزشی ازادی قطع و بر روی زمین واژگون گردید.

بر همین اساس جهت رفاه حال تماشاگران حاضر در ورزشگاه برای دیدار دوستانه تیم ملی ایران و قرقیزستان، مدیریت تصمیم بر جابجایی و خروج این درختان از مجموعه نمود که متاسفانه در رسانه ها و فضای مجازی به اشتباه "قطع درختان کهنسال" عنوان شد.

نزدیک به یک ماه قبل هم وجود آفت خطرناک در جنگل های ضلع شرقی ورزشگاه ، مدیریت را مجاب ساخت که به قطع تعداد معدودی درختان اقدام تا از گسترش این افت به بخش های دیگر مجموعه ازادی جلوگیری نماید.

 متاسفانه در ان مقطع زمانی نیز از این اقدام به موقع تفسیرهای اشتباهی صورت گرفت که شاید بخشی از ان به دلیل عدم اطلاع رسانی بود!

به اطلاع علاقه مندان ورزش و دوستداران محیط زیست می رساند که توجه ویژه به فضای سبز مجموعه ورزشی ازادی به عنوان بزرگترین مجموعه ورزشی ، همواره در دستور کار مدیریت بوده و وجود نزدیک به سیصد کارگر زحمتکش نیز گواه این ادعاست.

در پایان یاداور می شود که با دستور وزیر محترم ورزش و جوانان به زودی بوستان قهرمانان و مفاخر ورزش ایران با هدف کاشت درخت به عنوان یادمان قهرمانان به زودی در مجموعه ورزشی آزادی افتتاح می شود.