۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

سرو مشروبات الکی در اولین روز ماه رمضان

پیشخدمت مسلمانی برای سرو مشروبات الکی در رستوران در روز نخست ماه رمضان مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
کد خبر : ۳۰۴۱۸۰
صراط: خانم پیشخدمتی که در رستورانی در جنوب فرانسه مشغول به کار بوده به دلیل سرو مشروبات الکی در روز نخست ماه رمضان از سوی افراد ناشناسی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش رکنا، این خانم 30 ساله که اصالتا تونسی است در گفتگو با خبرنگاران گفته است: من خودم مسلمان هستم و در کشور مسلمانی بدنیا آمده ام و به همه موارد دینی پایبندم اما انجام این عمل از سوی من بعنوان بخشی از شغل من بوده نه اینکه این کار از روی رضایت من انجام شده باشد. من در کشور خودم هرگز این کار را انجام نمی دادم اما در اینجا بخشی از شغل من محسوب می شود. هرگز تصور نمی کردم به دلیل انجام کاری که من در آن نقشی نداشتم این چنین مورد حمله قرار بگیرم.

 پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی ضاربان این زن آغاز کرده است. این حمله وحشتناک در شهر ساحلی که میزبان هزاران نفر طرفداران فوتبال یورو 2016 خواهد بود، رخ داده است. پلیس با بررسی فیلم دوربین مدار بسته این رستوران شناسایی این افراد را آغاز کرده است.

فرانسه دارای بزرگ ترین جامعه مسلمان در اروپا محسوب می شود به تبع افراد مسلمان در آن با توجه به آزادی حاکم بر این کشور انتظار دارند به عقاید و باورهای دینی آنها نیز احترام گذاشته شود، اما بسیاری از مسلمانان فرانسه این روش امر به معروف در مقابل این پیشخدمت زن را ناشایست دانسته اند.