۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۱

نگراني فتنه گران ازخبر توبه كروبي

اعلام كردند مهدي كروبي در حال آماده شدن براي اعترافات تلويزيوني است.
کد خبر : ۳۰۴۲۸

به گزارش صراط نیوز به نقل از کیهان، رسانه هايي چون گويانيوز، سحام نيوز، راديو زمانه، راديو فردا و... مطلب گروهك ياد شده را مشتركا بازتاب داده اند كه مدعي است چند روانشناس در حال آماده كردن كروبي براي حضور در تلويزيون و ارائه برخي اعترافات هستند.
اين خبر مي افزايد: افراد موسوم به «روانشناس»- كه در ادبيات اعترافات اجباري يك واژه آشنا و به معناي كارشناسان ورزيده نيروهاي امنيتي در شكنجه رواني متهمان و رساندن آنها به مرحله از هم گسيختگي فكري و رواني براي قبول درخواست مصاحبه اجباري تلويزيوني است- هم اكنون با استفاده از حداكثر فشار رواني تلاش مي كنند ذهن و روان مهدي كروبي را تخريب و او را براي مصاحبه تلويزيوني آماده سازند.
انتشار اين خبر توأم با نگراني در حقيقت توهيني مجدد به كروبي است چه آن كه وي تا چندي پيش به عنوان يكي از رهبران اصلي به اصطلاح جنبش سبز! و حتي شجاع تر از موسوي معرفي مي شد. اين طيف نگرانند كه در صورت زاويه گرفتن كروبي از برخي عناصر فتنه گر و ساختارشكن، ته مانده روحيه فتنه گران نيز بر باد برود و از آن سو، موسوي در بن بستي مهيب تر تنها بماند.
خبر اخير از جنبه ديگري نيز اهميت پيدا مي كند و آن اينكه پريروز سايت جرس (وابسته به حلقه لندن) گويا كه از تحولات تازه در كروبي با خبر باشد، به وي حمله كرد و به بهانه اظهارات اخير محمدعلي ابطحي مبني بر ضربه زدن جنبش سبز به اصلاح طلبان تصريح كرد: ستاد كروبي بيشترين ضربه را به جنبش سبز زد. اين نوع حملات آن هم از طرف فعالان فتنه سبز كم سابقه بوده و توهين به اعضاي ستاد كروبي نيز هست. البته حمله به كروبي طي سال هاي اخير از سوي محافل ضدانقلاب بارها اتفاق افتاده و اين محافل از وي به عنوان كسي كه به دروازه خودي (اپوزيسيون) گل مي زند و قابل اعتماد نيست يا به عنوان فردي جاه طلب و شهرت طلب ياد كرده اند.
خاطر نشان مي شود روز گذشته، سايت روزنت كاريكاتوري را منتشر كرد كه در آن كروبي به اصلاح طلباني كه دنده عقب گرفته و ابراز وفاداري به نظام مي كنند، مي گويد: آدم توي حبس باشه بهتره تا كنار شماها باشه.
عوامل رسانه اي تحريك كننده فتنه، براي تشجيع موسوي و كروبي چنين ادعا مي كردند كه اگر كروبي (يا موسوي) دستگير بشه، ايران قيامت ميشه. اما پس از اعمال برخي محدوديت هاي ارتباطي براي اين دو نفر، هيچ تحركي از سوي محافل مذكور مشاهده نشد.

نظرات بینندگان
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۳
۷
کسی حق نداره....به شیخ بیسواد بد وبیراه بگه"

هرکه بتونه دل برادر مومن اش رو شاد کنه.....اجری عظیم نصیبش خواهد شد""
چه برسه به شیخ محبوب بیسواد خودم....که دل 70 میلیون رو شاد میکنه""
_____________________
کروبی دوستت داریم...(به جان شهرام جزایری راست میگم)
_______________________________
کسی حق نداره....شیخ بذله گو ما رو ممنوع التصویر کنه....وگرنه با من طرفه"

کروبی جون...بیا توی تی وی که دلم برایت شده تنگ !!
_______________________________
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي امين زنده به عشق احمدي
اولآ تق اوني كه تو به عشق اون زنده اي دراومده چون خيلي خيلي بيشتر از همه رئيس دولتهاي قبلي دل رهبري رو خون كرده با اون دوستاي گرمابه و گلستانش كه ......... و ......... از آب دراومدن.
دومآ شيخ مهدي اگه به قول تو بي سواد هم كه باشه ولي در عوض مثل امثال تو نون به نرخ روز خور نيست و اينقدر مرد هست كه بياد با شجاعت حرفش رو بزنه
سومآ شيخ مهدي كروبي محبوب دل خيل بي شماري از مردم ايرانه كه حاضرآ براش جون بدن اگه از اين بابت اون جات ميسوزه به قول عشقت آب و بريز اونجات كه ميسوزه.
شازده
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر گرامي منفيا رو عشق است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۱۱
۰
اي صراطيها و كساني كه هم فكر صراطيها هستيد، از سرنوشت بن علي - مبارك - قذافي- علي عبدالله صالح و بشار اسد درس عبرت بگيريد.
پايان قدرت نمائي و زورگوئيهاي شما نزديك است.
چرا نمي خواهيد بفهميد دنيا ديگر عوض شده مردم بيدار شده اند دسترسي مردم به اطلاعات و در نتيجه واقعيت آني شده و ديكتاتورها يكي يكي به زباله دانها انداخته ميشوند، تا چند سال يا حتي چند ماه ديگر مابقي ديكتاتورها مانند رهبر كره شمالي، رهبر ونزوئلا، رهبر كوبا و .....به زباله دان تاريخ خواهند پيوست و اثري از آنها نخواهد ماند.
تا دير نشده به خود بيائيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط زورش به خودشم نمی رسه؛ می گی نه، ببین اوضاع ظاهریشو.
چه برسه به زورگویی به دیگران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۹
۲
غير ممكنه و اگر كروبي بخواد توبه كنه 75 ميليون بايد توبه كنند .كروبي حرف دل مردم رو زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راست می گه؛ 75 میلیون نفر که هنوز موندن این جناب شیخ خلیج الودل العربیه رو چه طوری صرف کرده که شده این...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
عمرااااااا
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۰
۱
کروبی حرف دل مردم خدا جو مد نظر میر حسین را زد . مردمی که با کفش در کنار نامزد نماز جمعه ؛ به جای تکبیر سوت ؛ و آتش زدن به پرچم های عزادارن امام حسین زدنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۱
۰
باور کیند دروغ گفتن حلال نیست! حداقل عاقبت خوبی ندارد! آخه دین هم نداشته باشید شرافت را که می توانید از امام حسین یاد بگیرید!
داروگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۱
۰
اصلاحات و جنبش هوادارش وابسته به يك شخص نيست كه با انحراف يكي از چهره هايش دچار مشكل شود