۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱

دخیا شایعه رسوایی جنسی را تکذیب کرد

دروازه بان تیم ملی اسپانیا هر آنچه در خصوص وی در ارتباط با دست داشتن در یک رسوایی جنسی منتشر شده را رد کرد و گفت خیال خودش و خانواده اش در این ارتباط راحت است.
کد خبر : ۳۰۴۳۱۴
صراط: دروازه بان تیم ملی اسپانیا هر آنچه در خصوص وی در ارتباط با دست داشتن در یک رسوایی جنسی منتشر شده را رد کرد و گفت خیال خودش و خانواده اش در این ارتباط راحت است.

به گزارش مهر، «داوید د خیا» متهم است که قرار ملاقاتی بین دو بازیکن زیر ۲۱ سال اسپانیا و دو زن زیر سن قانونی را در هتلی در مادرید در سال ۲۰۱۲ ترتیب داده است.

«ال دیاریو» گزارش داده که دروازه بان منچستریونایتد دچار قانون شکنی نشده اما از آنجا که یک مورد اضطراری است و باید پیگیری شود ممکن است حضور وی را در تیم ملی اسپانیا تحت الشعاع قرار دهد.

این در حالی است که تیم ملی اسپانیا سه روز دیگر در چارچوب رقابتهای یورو ۲۰۱۶ باید مقابل جمهوری چک قرار بگیرد.

البته ال دیاریو گزارش داده یکی از این زن ها گفته که این دو بازیکن فوتبال که نام یکی از آنها «ایکر مونیان» است با آنها رابطه برقرار کرده اند.

«داوید دخیا» که در حال حاضر به همراه تیم ملی اسپانیا در فرانسه به سر می برد می گوید همه آنچه در این خصوص گفته می شود، دروغ است.

وی گفت: من در این مدت از جانب هم‌تیمی هایم به قدر کافی حمایت شده ام. همانطور که قبلا گفته ام همه آنچه در این خصوص می گویند دروغ است. وکلای من پیگیر این ماجرا هستند. همه آنهایی که مرا می شناسند می دانند که اینها دروغ است و خیال خانواده ام در این خصوص راحت است.

دخیا افزود: آنها می‌توانند هر آنچه بخواهند در خصوص این پرونده منتشر کنند اما نادرست است.

پلیس همچنین در این خصوص شخصی به نام «ایگناسیو فرناندس» که کارش تهیه عکس های غیراخلاقی است را تحت پیگرد قرار داده و مدعی است که وی در این ماجرا نقش اصلی را داشته است.