۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

اظهارات برانکو درباره نقل و انتقالات لیگ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از باشگاه خواسته‌ام تا 24 ساعت آینده تمام کارهای ما در فصل نقل‌وانتقالات تمام شود
کد خبر : ۳۰۴۶۶۸
صراط: برانکو در اولین نشست خبری خود برای لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت: اعتراف می‌کنم دلم برای همه تنگ شده بود. منتظر بودم چنین روزی فرا برسد تا دوباره روبه‌روی شما خبرنگاران بنشینم.

به گزارش میزان، وی ادامه داد: عذرخواهی می‌کنم که در این ورزشگاه میزبان شما هستیم. اوضاع کمی متفاوت است. امیدوارم در این شرایط صبور باشید. از روز گذشته تمرینات آماده‌سازی ما آغاز شده است. در اوکراین هم اردو خواهیم داشت. تیم ما هنوز تکمیل نشده است. از باشگاه خواسته‌ام هر چه زودتر بازیکنان تکمیل شوند و به مسئولان باشگاه مهلت 24 ساعته داده‌ام که تیم را تکمیل کنند.

برانکو خاطرنشان کرد: از فهرست 6 نفره بازیکنان لیگ برتری ما 4 بازیکن را گرفته‌ایم و چند بازیکن جوان هم اضافه خواهند شد. فهرست بازیکنان جوان هم نهایتاً‌ تا 10 روزه آینده تکمیل خواهد شد.

وی افزود: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، وحید امیری، ساسان انصاری، احسان الوان‌زاده و ابوالفضل درویش‌وند بازیکنان جدید ما هستند که درویش‌وند به جای مرتضی قدیمی‌پور آمده و دروازه‌بان تیم جوانان است. امیدوارم امروز (یکشنبه) امید عالیشاه و میلاد کمندانی هم کارشان با باشگاه تمام شود. سه جای خالی هم برای بازیکنان خارجی داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: روزی دو نوبت تمرین خواهیم کرد. فعلاً در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین می‌کنیم. این تمرینات مقدماتی است و از بازیکنان تست می‌گیریم تا وضعیت آنها مشخص شود. اردوی خارج از کشور ما در اوکراین برگزار خواهد شد و از 26 ژوئن اردوی ما آغاز می‌شود و تا روز عید فطر ادامه دارد.

برانکو درباره اینکه آیا از بازیکنان ملی‌پوش تیمش که در تمرینات حضور ندارند ناراحت است یا خیر، گفت: هر کسی در تمرینات غیبت کند، جریمه می‌شود.

وی در واکنش به این مسئله که این موضوع دستور کارلوس کی‌روش بوده است، تصریح کرد: بازیکنان از باشگاه حقوق می‌گیرند و موظف هستند خودشان را در تمرینات به ما معرفی کنند. بعد ما تصمیم خواهیم گرفت که چه کار کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سؤال که آیا قول قهرمانی می‌دهد یا خیر، گفت: حضور در سه جام سخت است. در این فصل انتظارها از ما بیشتر است و ما کاملاً به این موضوع واقف هستیم. فشاری که سه جام به ما وارد خواهد کرد، سنگین است. البته ترسی از حضور در این سه رقابت نداریم. اتفاقاً فشار بیشتر می‌تواند تأثیرات مثبتی روی ما بگذارد.

برانکو خاطرنشان کرد: هدف ما حضور قدرتمند در هر سه جام است. اگر بخواهم قول بدهم، در هر زمینه‌ای می‌توانم قول بدهم اما تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا موفق شویم. اتفاقاتی که می‌افتد، اتفاقات فوتبالی است و کسی نمی‌تواند قولی بدهد. می‌دانیم هواداران از ما انتظار دارند. می‌خواهیم شادی را به هواداران هدیه دهیم.

وی ادامه داد: در فهرست‌مان 15 بازیکن داریم که فقط 6 نفر را می‌توانیم جذب بگیریم. بعضی از بازیکنان را نمی‌توان جذب کرد چون قرارداد دارند یا دل‌شان با تیم دیگری است. بعضی بازیکنان هم دنبال مطرح کردن خود هستند یا می‌خواهند لژیونر شوند. شما فکر می‌کنید بازیکنان فعلی کیفیت لازم را ندارند؟ تکرار می‌کنم که ما در فهرست‌مان 15 بازیکنان داشتیم و همه را می‌خواستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا سیدجلال حسینی را جذب کرد، در حالی که فصل قبل او را نمی‌خواست، گفت: من چه وقت گفتم «سیدجلال» را نمی‌خواهم؟ این حرف را رسانه‌ها نوشتند. فصل گذشته در پست حسینی، بازیکن داشتیم، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، لوکا ماریچ و مایکل اومانیا هم بودند.

برانکو در مورد آخرین وضعیت محسن بنگر و امید عالیشاه، خاطرنشان کرد: این مسائل به باشگاه مربوط می‌شود. گفتم که 15 نفر در فهرست‌مان داریم. یکسری بازیکنان در فهرست هستند و یکسری هم به تازگی اضافه شده‌اند. از باشگاه خواسته‌ام تا 24 ساعت آینده تمام کارهای ما در فصل نقل‌وانتقالات تمام شود.