۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۱

دخالت ایران در سوریه کذب محض است

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ادعای اتحادیه اروپایی در ارتباط دادن حوادث سوریه با نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدون ارائه هیچگونه سند و مدرکی را بی اساس و فرافکنی اتحادیه اروپایی ذکر کرد.
کد خبر : ۳۰۴۸۶

به گزارش صراط نیوز به نقل از مهر، رامین مهمانپرست افزود: همانطور که بارها تأکید کرده ایم دولت و ملت سوریه از رشد و بلوغ سیاسی و اجتماعی کافی برخوردار بوده و خودشان توانایی حل مشکلاتشان را دارند و جمهوری اسلامی ایران ضمن احترام به حاکمیت کشورها هرگونه نقشی در مسائلی داخلی آن کشور را کذب محض می داند.
 
وی ضمن رد اتهامات مطرح شده تصریح کرد: متأسفانه اتحادیه اروپایی در رویکرد خود در تحولات منطقه به معیارهای دوگانه متوسل شده و تلاش می کند افکار عمومی جهانی را از نقض حقوق بشر توسط رژیم های مورد حمایت خود در منطقه منحرف نماید.

نظرات بینندگان
بزرگان نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
این که آمریکا ، اسرائیل ، غرب وهمپالگیهای خائن منطقه ای آنان هرجا که کم بیاورند وشکست بخورند عامل شکست خود را ایران اسلامی معرفی می کنند خود یک تبلیغی است ناخواسته ولی واقعگرایانه که ثابت می کند ایران امروز با تکیه به قدرت شگست ناپذیر خداوند وتوکل بر او صادقانه از حقوق حقه مظلومان ومحرومان جهان دفاع می نماید ودر این راستا ودر مدت بیش از سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی مبارک خود تا کنون توانسته و هنوز می تواند طرحهای شیطانی نیروهای باطل جهانی را ، که علیه مستضعفان منطقه وجهان اسلام طراحی شده ومی شود شکست دهد .
اما درباره وقایع اخیر سوریه ومنطقه ، این حقیقت برای همه ی صاحبان بصیرت آشکار است که ایران اسلامی بجز پافشاری بر تایید ودفاع از جبهه ی ممانعت ومقاومت در مقابل عربده کشیها وتوطئه ها وجنایتها ی زورگویان اسرائیلی وآمریکائی وغربی، هیچگونه دخالت دیگری نداشته است . .
عده ای از کشورهای منطقه وجهان اسلام که در همسو شدن با سیاستهای حقگرایانه ایران اسلامی قدرتمند هنوز تردید دارند می باید در سیاستهای بدبینانه غیر قابل توجیه خود نسبت به ایران امروز تجدید نظر کنند و از حقیقتی
که حتی دشمنان قسم خورده اسلام بدان اذعان کرده اند درس عبرت خوبی بیآموزند وبنحوی عمل کنند که منافع مردم کشورهای خود را تامین نمایند ودست چپاولگران زورگوی جهانی را از به تاراژ بردن ثروتهای این مردم کوتاه کنند واجازه ندهند زورگویان بیش از این با سرنوشت مردم جهان عرب واسلام بازی کنند .
کار خدا پسندانه این است که کشورهای جهان عرب واسلام با کمال صمیمیت دست ایران اسلامی را که برای همکاری ودفاع از حقوق حقه مردم به سوی آنان دراز شده است ، با صداقت وصمیمیت بفشارند ، وبه ندای وحدت یخش ایران خالصانه لبیک گویند ، وبه فتنه انگیزیها وتفرقه افکنیهای دشمنان اسلام که از وحدت مسلمانان در هراسند هرگز توجه نکنند ، وبدانند که قدرت ایران اسلامی تنها قدرت حقیقی است که می تواند عنصر نیرومندی وتوانمندی آنان باشد . واگر به این قدرت بپیوندند وبا آن متحد شوند می توانند با یاری خداوند ملتهای خود را از اسارت وقید وبندهای خفت بار قدرتهای جهانی زورگو وچپاولگر رهایی بخشند . " واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا ... " ، " ولا ترکنوا الی الذین ظلموا فتمسکم النار وما لکم من دون الله من أولیاء ثم لا تنصرون . " صدق الله العلی العظیم .