۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

پراید زیر چرخ‌های کامیون له شد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار گفت: یک دستگاه خودروی پراید در حادثه رانندگی در این شهر زیر چرخ‌های کامیون له شد.
کد خبر : ۳۰۵۰۶۹

صراط: حمیدرضا دمرچیلو صبح امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی 601 جعفریه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی پراید در زیر کامیون در شهریار له شد.

وی بیان کرد: ساعت 15 و 31 دقیقه عصر روز گذشته طی تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر واقع در جاده شهریار به ملارد، نرسیده به تالار آسمان گزارش شد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار تصریح کرد: ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه‌های 601 جعفریه و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه کرد.

وی خاطرنشان کرد: در بدو ورود مأموران مشاهده شد دو دستگاه خودرو سبک و سنگین شامل پراید و کامیون به علت بی‌احتیاطی با یکدیگر برخورد کرده‌اند که این حادثه منجر به مصدوم و محبوس شدن راننده خودرو سواری شده بود.

دمرچیلو در پایان متذکر شد: مأموران اعزامی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار ضمن ایمن‌سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباتری، فرد مصدوم را از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان منتقل کردند و محل را نیز تحویل پلیس راهور دادند.