۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
علوی در صحن علنی مجلس:

با این گزارش‌ها نمی‌توان کشور را اداره کرد

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر کار صرفاً و دائماً از گذشته انتقاد می‌کند، خطاب به وی گفت: با این گزارش‌ها نمی‌توان مملکت را اداره کرد.
کد خبر : ۳۰۵۰۸۰

صراط: سید احسن علوی نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 25 خرداد) در صحن علنی مجلس و پس از گزارش علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خطاب به وی گفت: در این سه سال چقدر مشکلات بیکاری را حل کرده‌اید؟

وی خطاب به ربیعی ادامه داد: چه کسی باید مشکل بیکاری را در کشور حل کند؟ اگر مردم گزارش امروز شما را بخوانند و بشنوند، نخواهند خندید؟ چقدر توانسته‌اید در مناطق محروم کار کنید؟

علوی گفت: اگر آقازاده‌ای وارد شرکتی می‌شود و سرمایه آن را جارو می‌کند و با آن خانه میلیاردی برای خود تهیه می‌کند، آیا برای دیگران انگیزه‌ای باقی می‌ماند؟

وی خطاب به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: شما دائماً از گذشته انتقاد می‌کنید، بدین ترتیب آیندگان هم صرفاً از شما انتقاد می‌کنند.

نماینده مردم سنندج در مجلس  شورای اسلامی با تأکید بر اینکه با ارائه این‌گونه گزارش‌ها نمی‌توان مملکت را اداره کرد، گفت: سخنان هفته گذشته رهبر معظم انقلاب درباره مشکلات معیشتی مردم، دل هر کسی را به درد آورد.