۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲

تقدیر رهبری از نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مقام معظم رهبری در مورد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که در امنیت تمام برگزار شد از ما تشکر کرد.
کد خبر : ۳۰۵۳۵۶
صراط: سردار حسین اشتری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید نیروی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: نیروی انتظامی در کشور تاکنون 12 هزار شهید تقدیم جمهوری اسلامی کرده و ما برای امنیت کشور تلاش می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه خدمت در نظام اسلامی توفیقی برای همه مسئولان است، افزود: با وفاق و همدلی مردم و مسئولان، به برکت خون شهدا و هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب، امروز ایران کشوری آرام و امنیت آن در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه و جهان مثال‌زدنی است.

سردار اشتری با بیان اینکه همه ما باید با تلاش مضاعف و روحیه جهادی امنیت امروز ایران اسلامی را حفظ کنیم، تصریح کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای استقرار نظم و امنیت در اقصی نقاط کشور به کار بسته و با اعتماد، همکاری و تلاش و برنامه‌ریزی، اکنون امنیت خوبی در کشور حاکم است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در مورد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که در امنیت تمام برگزار شد از ما تشکر کرد و باید گفت که استان ایلام در گذشته از نظر برگزاری انتخابات امنیت مناسبی نداشت، اما اکنون انتخابات در این استان نیز در امنیت کامل برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی ‌با بیان اینکه امسال نوروز خوبی را پشت سر گذاشتیم، عنوان کرد: ما در خارج از کشور امنیت سرمایه‌گذاری را تامین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در استان ایلام شاهد کاهش تلفات جاده‌ای بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: از زحمت‌های صادقانه سردار دولتی تشکر می‌کنم ما سال گذشته مأموریت ایشان را به خاطر اربعین یک سال تمدید کردیم چرا که فرماندهان نیروی انتظامی هر سه سال یک بار تغییر پیدا می‌کنند.

سردار اشتری گفت: تا زمانی که سردار دولتی خود مایل به حضور باشند از ایشان در جایگاه‌های مختلف استفاده می‌کنیم و چند پیشنهاد نیز در ستاد به ایشان خواهیم داد.

وی با بیان اینکه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به خوبی و در امنیت تمام برگزار شد، تصریح کرد: با وجود وجود تهدیدات به لطف خداوند مراسم به خوبی برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شعار سال، عنوان کرد: امسال نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با انگیزه بیشتری آماه خدمت است و ما در داخل کشور صرفه‌جویی را خواهیم داشت و در خارج از کشور نیز امنیت سرمایه‌گذاری را تامین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در هر زمینه‌ای در نیروی انتظامی آمادگی لازم را داریم، گفت: مرزهای ما در امنیت کامل هستند و پس از مبارزه بی‌امان با چاقاق کالا در مرزهای زمینی و دریایی در هر زمینه‌ای آمادگی لازم را داریم.

سردار اشتری با اشاره به حضور خود در مراسم اربعین دو سال گذشته خاطرنشان کرد: نسبت به سال‌های گذشته مرز بهبود پیدا کرده است.

وی افزود: ما سه مرز زمینی برای تردد زائران به عتبات عالیات داریم که مرز مهران پرترددترین مرز زمینی کشور است و ‌امسال نیز باید برای ماموریت بزرگ اربعین آماده باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مرز باید همچنان محکم باشد و موضوعاتی مانند ترافیک نیز ‌مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با تقدیر مجدد از زحمات سردار دولتی به عنوان فرمانده پیشین نیروی انتظامی استان ایلام، عنوان کرد: سردار یاری ‌به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی در استان ایلام، فردی پیگیر و مجاهد است و ما از عملکرد وی راضی هستیم.