۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

نامه ۲۶ نماینده به وزیر درباره پدیده شاندیز

۲۶ تن از نمایندگان استانهای خراسان شمالی، رضوی و جنوبی در نامه‌ای به وزیر کشور خواستار تعیین تکلیف سهامداران پدیده شاندیز شدند.
کد خبر : ۳۰۵۸۳۳

صراط: ۲۶ تن از نمایندگان استانهای خراسان شمالی، رضوی و جنوبی در نامه‌ای به وزیر کشور خواستار تعیین تکلیف سهامداران پدیده شاندیز شدند.

بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از نامه 26 تن از نمایندگان استانهای خراسان شمالی، جنوبی و رضوی به وزیر کشور برای تعیین تکلیف سهامداران پدیده شاندیز خبر داد و گفت: این نامه تقدیم وزیر کشور شده است.

متن کامل نامه نمایندگان استانهای خراسان به رحمانی‌فضلی به شرح زیر است:

وزیر محترم کشور

سلام علیکم؛

با احترام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات؛ همانطور که مستحضرید بازپرداخت مبلغ سرمایه‌گذاران در شرکت پدیده از سال گذشته با مشکلاتی مواجه شده است که با ورود دستگاههای نظارتی این موضوع بررسی و کنترل شد.

با عنایت به گذشت مدت زمان طولانی از زمان سرمایه‌گذاری مردم و مشکلات فراوان موجود برای سهامداران این شرکت به خصوص در استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی که اغلب اندوخته زندگی‌شان را در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده‌اند؛ مقتضی است دستور فرمایید با جدیت و سرعت بیشتری وضعیت سهام این شرکت تعیین تکلیف و نسبت به پرداخت مطالبات این عزیزان اقدام شود.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
۱
۰
با سلام
ما تعدادی از سهامداران پدیده از استان همدان هستیم چند سال تمام اندوخته زندگیمان را باتوجه به تبلیغات گسترده این شرکت در رسانه ملی و حمایت مسئولان و نمایندگان مجلس، را در این پروژه سرمایه گذاری کردیم و حالا تمام زندگی مان در هاله ای از ابهام است و در این مدت دچار مشکلات عدیده ای شدیم، خواهشمند است ایت سایت پیگیر اخبار مربوط به این موسسه باشند
میزان زده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
درمورد موسسه میزان نوشته بودند