۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۷

توقف دوباره پرتغال/ رونالدو پنالتی خراب کرد

کد خبر : ۳۰۵۹۷۳
در شبی که کریستیانو رونالدو پنالتی خود را از دست داد پرتغال برابر اتریش به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش ایسنا، در آخرین دیدار از دور دوم مرحله گروهی یورو 2016 یک دیدار در پارک دو پرنس پاریس برگزار شد که در این بازی بین پرتغال و اتریش دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این نیمه پرتغالی ها بازی خوبی از خود نشان دادند و مالکیت توپ را در اختیار داشتند. جدی ترین موقعیت آنها را نانی از دست داد که ضربه سر او به دیرک دروازه اصابت کرد. ابلبته کریستیانو رونالدو نیز یکی دو بار می توانست برای تیمش گلزنی کند که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت و او در امر گلزنی ناکام ماند.

جدی ترین موقعیت پرتغال در دقیقه 22 را رونالدو با یک بغل پای بی دقت از دست داد تا نشان دهد با روزهای اوج فاصله دارد.

البته اتریش نیز با حضور آلابا بازیکن خوب خود در حمله فعال بود و در دقیقه 40 صاحب موقعیت جدی شد که ارسال آلابا در دهانه دروازه را مدافع پرتغال به شکل خطرناکی برگشت داد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم هر چند پرتغالی ها در بازی تاثیر خوبی داشتند و با مالکیت توپ بالا ابتکار عمل داشتند، ولی نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه اتریش ایجاد کند و رونالدو نیز در خط حمله تنها بود و نتوانست موثر باشد.

در ادامه بی دقتی مدافعان اتریش باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد ولی کریستیانو رونالدو این پنالتی را از دست داد و نتوانست گلزنی کند. رونالدو البته یک بار نیز توانست گلزنی کند که داور گل او را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.