۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰

ناگفته‌های پاک‌نیت از سریال «پس از باران»

بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه «شیدایی» شبکه دو سیما گفت: آقای سلطانی با من تماس گرفت و گفت به هر دو شما نیاز داریم ولی من گفتم یا من می‌آیم یا همسرم.
کد خبر : ۳۰۶۱۵۳
صراط: محمود پاک‌نیت بازیگر سینما و تلویزیون که به همراه همسرش، مهمان یازدهمین قسمت «شیدایی» شبکه دو سیما بودند با اشاره به ازدواجش با مهوش صبرکن اظهار کرد: ازدواج ما بسیار ساده و مطابق سنت‌های قدیمی بود، دو سال با هم کار تئاتر انجام می‌دادیم و بعد از آن، به او پیشنهاد زندگی مشترک دادم، با موافقت خانم صبرکن به خانه‌شان رفتیم و خواستگاری ما هم کاملا ساده بود.

به گزارش تسنیم، وی افزود: مراسم خواستگاری ما خیلی راحت‌تر و ساده‌تر از چیزی است که در فیلم‌ها و سریال‌ها، همراه با حوادث و اتفاقات مختلف می‌بینیم.

بازیگر سریال «پس از باران» با بیان اینکه سخت گرفتن زندگی، شرایط را برای انسان سخت می‌کند گفت: ما هم سعی کردیم در همه مراحل زندگی از همان ابتدا تا اکنون، آسان بگیریم تا زندگی هم بر ما آسان بگیرد.

وی ادامه داد: همسرم همیشه در زمینه کاری فداکاری کرده زیرا بیشتر بار سنگین تربیت فرزندان بر دوش او بوده است، به یاد دارم که ماه‌ها برای پروژه‌های مختلف فیلم و سریال به مناطق گوناگون ایران می‌رفتم و همسرم در خانه می‌ماند تا دو پسرمان تنها نباشند.

پاک‌نیت خاطرنشان کرد: هر دو ما عقیده داریم تربیت فرزندان، مهمتر از کار و فعالیت شغلی است.

این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با اشاره به خاطره‌ای از ساخت سریال «پس از باران» عنوان کرد: آقای سلطانی با من تماس گرفت و گفت به هر دو شما نیاز داریم ولی من گفتم یا من می‌آیم یا همسرم.

وی افزود: این مسئله کمی همسرم را ناراحت کرد ولی بعدا که فیلمنامه را خواندیم، متوجه شدیم سریالی جذاب و مخاطب‌پسند است و نقش‌های خوبی هم برای ما در نظر گرفته شده، سرانجام رضایت دادیم که هر دو به شمال برویم و در سریال حضور داشته باشیم.