۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

اردوی تیم ملی در اتریش هم لغو می‌شود؟

پس از لغو اردوی تیم ملی در ارمنستان، اردوی تیم ملی در کشور اتریش نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
کد خبر : ۳۰۶۲۴۳

صراط: تیم ملی فوتبال کشورمان که قرار بود فردا به مدت 11 روز برای برگزاری اردویی تدارکاتی راهی کشور ارمنستان شود با لغو این اردو به احتمال زیاد برنامه‌هایش نیز تغییر خواهد کرد. بر همین اساس کادر فنی تیم ملی تا ساعاتی از بامداد امروز نشست برگزار کردند و سرانجام به این نتیجه رسیدند که این اردو لغو شود.

به گزارش فارس، قرار بود ملی‌پوشان دعوت‌شده به اردو امروز ساعت 13 و 30 دقیقه خود را به کادر فنی در هتل آزادی معرفی کنند تا تیم ملی فردا راهی ایروان شود. پس از لغو این اردو کادر فنی با تماس با بازیکنان از آنها خواستند تیم های باشگاهی خود را همراهی کنند.

این در حالی است که قرار است تیم ملی در تاریخ 15 تیرماه راهی اتریش شود که این اردو نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

از سوی دیگر این امکان وجود دارد که باشگاه‌ها بعد از لغو اردوی ارمنستان، بر سر اردوی تیم ملی در اتریش با تیم ملی همکاری لازم را به عمل آورده و این اردو در موعد مقرر برگزار شود.

به گزارش فارس، همچنین از کادرفنی تیم ملی خبر می‌رسد که کی‌روش که به ناچار تصمیم به لغو اردوی ارمنستان گرفته است، این روزها به جز یک بیانیه، صحبت دیگری را با هیچ رسانه‌ای انجام نداده و تصمیم گرفته تا سکوت کند.

اطرافیان کی‌روش معتقدند که سکوت سرمربی تیم ملی از رضایت او نیست و کی‌روش همچنان به رفتار برخی مسئولان که به عقیده او در راه آماده‌سازی تیم ملی اختلال ایجاد می‌کنند، انتقادهای شدیدی دارد.

در هر صورت تا روزهای آینده باید صبر کرد و شاید امروز و فردا کی‌روش نیز این سکوت را طی یک نشست خبری بشکند.