۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸

دیدار شاعران با رهبر انقلاب برگزار شد

جمعی از شاعران کشور همزمان با میلاد مبارک امام حسن(ع) به دیدار مقام معظم رهبری رفته و سروده‌های خود را در محضر ایشان قرائت کردند.
کد خبر : ۳۰۶۴۰۳
صراط: در شب ولادت خجسته‌ کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام)، جمعی از اهالی فرهنگ، شعر و ادب فارسی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش تسنیم، در ابتدای این دیدار و پیش از اذان مغرب، تعدادی از شاعران و حاضران با رهبر انقلاب به صورت جداگانه ملاقات کرده و آثار مکتوبشان را به ایشان تقدیم کردند.

در ادامه و پس از اذان مغرب، نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقامه شد و حاضران روزه‌ی خود را در کنار رهبر انقلاب افطار کردند.

این دیدار هم‌اکنون با قرائت اشعار تعدادی از شاعران کشورمان و همچنین تعدادی از شاعران پارسی‌گو از کشورهای دیگر در حضور رهبر انقلاب در حال برگزاری است. در این جلسه علاوه بر حضور شاعرانی از سراسر کشور، شاعرانی از کشورهای افغانستان، پاکستان و هندوستان نیز حضور دارند. 

در دیدار امشب شاعران با رهبر معظم انقلاب شاعران پیشکسوتی مانند عباس براتی‌پور، محمدعلی مجاهدی، جواد محقق، علی موسوی گرمارودی، مرتضی امیری اسفندقه و شاعران جوان‌تری مانند علی داودی، علیرضا قزوه، مهدی سیار، اسماعیل امینی و... حضور دارند. غایب بزرگ امسال، زنده‌یاد حمید سبزواری پدر شعر انقلاب است که فرزندان این شاعر به نیابت از پدر در این جلسه حضور دارند.