۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲
یورو ۲۰۱۶ - فرانسه

ولز با اقتدار صدر جدول را از انگلیس گرفت

تیم ولز با برتری مقابل روسیه به‌عنوان تیم نخست گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. شاگردان روی هاجسون به‌عنوان تیم دوم گروه دوم به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند. اسلواکی چهار امتیازی هم در رده سوم جدول گروه B قرار گرفت و امیدوار به صعود به‌عنوان یکی از چهار تیم برتر سوم گروه‌های شش‌گانه ماند.
کد خبر : ۳۰۶۴۱۶
صراط: تیم ولز در یکی از آخرین دیدارهای گروه B رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ با برتری مقابل روسیه به‌عنوان تیم نخست این گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

به گزارش تسنیم، تیم ولز در نخستین حضورش در مسابقات یورو شگفتی‌ساز شد. یکی از بریتانیایی‌های گروه B مسابقات یورو 2016 در آخرین دیدار مرحله گروهی دوشنبه شب در ورزشگاه مونیسیپال به مصاف روسیه رفت و با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.

برای ولزی‌ها که با این پیروزی شش امتیازی شده و به‌عنوان تیم نخست گروه B راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند، آرون رمزی (11)، نیل تیلور (20) و گرت بیل (67) موفق به گلزنی شدند تا روسیه‌ای‌ها به‌عنوان میزبان جام جهانی 2018 با شکستی تلخ و با یک امتیاز خیلی زود از جام پانزدهم خداحافظی کنند.

اسلواکی فعلاً در جام باقی ماند

شاگردان روی هاجسون به‌عنوان تیم دوم گروه دوم به مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ راه یافتند.

به گزارش تسنیم، تیم ملی انگلیس با تساوی بدون گل مقابل اسلواکی فرصت صدرنشینی در گروه دوم رقابت‌های یورو 2016 را از دست داد و به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها شد.

حملات جسته و گریخته دو تیم در این بازی نتیجه‌ای نداد و در نهایت انگلیس با پنج امتیاز پشت سر ولز شش امتیازی به یک هشتم نهایی رسید تا منتظر مشخص شدن تیم دوم گروه ششم باشد و از این طریق رقیب خود را در مرحله بعدی بشناسد.

اسلواکی چهار امتیازی هم در رده سوم جدول گروه B قرار گرفت و امیدوار به صعود به‌عنوان یکی از چهار تیم برتر سوم گروه‌های شش‌گانه ماند.