۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

پاسخ چمران به اعتراضی به عدم تغییر نام شورا

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تغییر نام این شورا به «شورای شهر تهران، ری و تجریش» پاسخ داد: تهران، تهران است و ما مخلص مردم ری هم هستیم.
کد خبر : ۳۰۶۴۷۸
صراط: مهدی چمران در دویست و شصت و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران پس از صحبت‌های فرماندار ری و اعتراض نسبت به عدم تغییر نام شورای شهر تهران، گفت: برای ما این تغییر نام فرقی نمی‌کند اما به لحاظ قانونی برای همه مسئولین از جمله استاندار تهران موضوع را توضیح دادیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در حال حاضر پردیس نیز باید به نام شورا افزوده شود به این ترتیب باید منتظر باشیم ورامین و سایر شهرستان‌ها نیز به نام شورای شهر تهران اضافه شوند که این امکان پذیر نیست. قطعا این موضوع را بررسی می کنیم و در خدمت فرماندار شهر ری نیز هستیم.

چمران تاکید کرد: ری هیچ فرقی با تهران ندارد و مردم ری عین مردم تهران هستند و تمام خدماتی که در تهران داده می‌شود بلکه گاهی بیشتر به مردم ری ارائه می‌شود.

وی با اشاره به وعده رئیس جمهوری در سفر به شهرستان ری، در خصوص ساخت دو تصفیه خانه در شهرستان ری گفت: این دو تصفیه خانه در جلسه هیئت دولت تصویب و ابلاغ شده است. به این ترتیب یک تصفیه خانه بر روی رودخانه سرخه‌حصار و دیگری بر روی نهر فیرزآب ساخته خواهد شد. امیدواریم به این ترتیب علاوه بر حل مشکلات مردم این شهرستان، از آب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مشکلات کارخانه سیمان نیز گفت: در حال حاضر این کارخانه آلودگی تولید نمی‌کند و با نصب فیلترها توانسته آلایندگی خود را به صفر برساند. اما وجود چند کارگاه سنگ‌بری در نزدیکی این کارخانه موجب گرد و غبار و آلودگی در این منطقه شده است که باید به این موضوع رسیدگی شود.

برچسب ها: چمران شورا صراط