۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

10 تیم دسته اولی بدون سرمربی! +جدول

بیش از نیمی از تیم های دسته اولی بدون سرمربی هستند و این در حالی است که بازی های دسته اول از 18 مرداد آغاز می شود و از آنجایی که تیم ها برای آماده سازی دست کم باید 6 هفته تمرین کنند باید این روزها سرمربی را مشخص و یارگیری را آغاز کنند.
کد خبر : ۳۰۶۴۸۵
صراط: با اعلام باشگاه سپیدرود رشت هومن افاضلی هدایت این تیم را برعهده گرفت. او هشتمین مربی معرفی شده از سوی باشگاه های دسته اولی بود و هنوز 10 تیم هستند که سرمربی خود را مشخص نکرده اند. 10 تیمی که در بین آنها مدعیان هم دیده می شوند. استقلال اهواز، نساجی مازندران. مس کرمان. فجر سپاسی و...تیم های نامبرده شده و هم چنین دیگر تیم هایی که سرمربی خود را معرفی نکرده اند از برنامه زمان بندی شده برای آماده سازی عقب هستند.

به گزارش ورزش سه، در فوتبال حرفه ای تیم ها برای آماده سازی حداقل شش هفته با همه نفرات تمرین می کنند اما در ایران تکمیل تیم از شروع تمرینات آماده سازی آغاز می شود و گاها تا پایان تمرینات ادامه خواهد داشت که این برخلاف اصول است!

این فعل و انفعالات در حالی است که قرار است در فصل جدید لیگ یک همانند لیگ برتر به صورت حرفه ای برگزار شود. بر این اساس حضور  تیم دوم باشگاه های لیگ برتر در لیگ یک ممنوع است و از همه مهمتر در پایان فصل جاری تنها دو تیم به لیگ برتر صعود می کنند. این بدین معنی است مدعیان برای صعود کار سختی را پیش رو دارند.

 10 تیم دسته اولی بدون سرمربی! +جدول