۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

محاکمه عامل شهادت ویسی در ماهشهر

عامل شهادت «ویسی» در اسرع وقت محاکمه و مجازات می‌شود .
کد خبر : ۳۰۶۸۵۹
صراط: عامل شهادت «ویسی» در اسرع وقت محاکمه و مجازات می‌شود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر گفت: عامل اصلی این حادثه دستگیر شده و در سریع‌ترین زمان ممکن به این پرونده رسیدگی خواهد شد.

علیرضا آقاجری با تسلیت شهادت ستوان‌یکم جواد ویسی افزود: نیروی انتظامی شهید ارزنده دیگری را تقدیم انقلاب کرد و شهادت این مأمور خدوم افتخار دیگری در کارنامه نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به دستگیری عامل اصلی این حادثه، گفت: عامل این جنایت دستگیر شده و مورد بازجویی قرار گرفت، این متهم به صراحت به جرم خود اعتراف کرد، اسلحه نیز از وی کشف شد و بازسازی صحنه نیز صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه عامل اصلی این جنایت تحویل زندان شده است، افزود: تلاش برای دستگیری دیگر متهم این پرونده همچنان ادامه دارد.

آقاجری گفت: این اطمینان را می‌دهم که در اسرع وقت به این پرونده رسیدگی و حکم قانونی، قاطع و عادلانه صادر خواهد شد و عامل این جنایت به سزای عمل خود خواهد رسید.

شهید ویسی از مأموران پلیس آگاهی بندر امام دوشنبه گذشته هنگام دستگیری سارقان مسلح با اسلحه گرم مورد حمله قرار گرفت و به شهادت رسید؛ در این حادثه دو مأمور دیگر نیروی انتظامی نیز مجروح شدند.