۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲

تعطیلی کارخانه فولاد جوین تکذیب شد

نماینده مردم سبزوار و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلی کارخانه فولاد جوین صحت ندارد و اخبار منتشر شده در سایت ها و شبکه های اجتماعی شایعات بی اساس است.
کد خبر : ۳۰۶۹۳۰
صراط: نماینده مردم سبزوار و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلی کارخانه فولاد جوین صحت ندارد و اخبار منتشر شده در سایت ها و شبکه های اجتماعی شایعات بی اساس است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رمضانعلی سبحانی فر افزود: در چند روز گذشته حدود 20 نفر از کارکنان این کارخانه به مرخصی رفتند که موجب دامن زدن به شایعات درباره تعطیلی این کارخانه شده است.

وی گفت: آزمون جذب نیروی جدید در این کارخانه به تازگی انجام شده است که نتایج آن تا حدود یک ماه دیگر اعلام خواهد شد.

فولاد همچنان در مسیر ساخت است

مسوول پروژه احداث کارخانه فولاد پارس جوین هم در پی پخش شایعه تعطیلی و اخراج کارگران این شرکت با تکذیب این شایعه گفت : نامه ای به هیچ نماینده یا کس دیگری نوشته نشده است و اگر هم نامه نگاری صورت گرفته باشد با وزارت صنعت و معدن در مورد مشکلات جاری مانند تغییرو همخوان کردن طرح با توجه به مکان ساخته شده کارخانه بوده است

نظام دوست افزود : 78درصد پیشرفت فیزیکی بخش احیاء مستقیم فولاد را داشته ایم و تا پایان سال این بخش راه اندازی خواهد شد و افرادی که در آزمون استخدامی شرکت داشته اند تا پایان تابستان تعیین تکلیف خواهند شد و 100 نفر که استخدام می شوند در نیمه دوم برای آموزش و سپس به کارگیری خواهند شد.

وی عنوان کرد : پروژه فولاد به صورت بخش خصوصی در حال ساخت بوده و در حال حاضر 450میلیارد قرارداد فعال و موثر در جریان می باشد و تجهیزات کارخانه در حال ساخت می باشند.

در پروژه احداث فولاد 170 نفر پرسنل بسته به جبهه کاری به کارگیری شده اند . و به احترام ماه مبارک رمضان ساعت کاری کاهش داده شده است و بعد از این ماه با سرعت و جدیت ادامه خواهد یافت.