۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

دومین اعتکاف بزرگ جهان +تصاویر

رهبر موسسه بین‌المللی «منهاج القرآن» در سخنان خود در جمع شرکت کنندگان در دومین اعتکاف بزرگ جهان اعلام کرد که جریان‌های تکفیری و خوارج بزرگترین مشکل جهان اسلام در حال حاضر هستند.
کد خبر : ۳۰۷۶۶۲

صراط: رهبر موسسه بین‌المللی «منهاج القرآن» در سخنان خود در جمع شرکت کنندگان در دومین اعتکاف بزرگ جهان اعلام کرد که جریان‌های تکفیری و خوارج بزرگترین مشکل جهان اسلام در حال حاضر هستند.

به گزارش تسنیم به نقل از «اعتکاف دات کام»، موسسه بین‌المللی «منهاج القرآن» مانند سالهای گذشته امسال نیز مراسم اعتکاف را در محله «مادل تاون» لاهور برگزار کردند که پس از مسجد الحرام، دومین اجتماع بزرگ برای اعتکاف جهان محسوب می‌شود.

بر اساس منابع منهاج القرآن، 16 هزار مرد و 6 هزار زن در این مراسم حضور دارند.

شیخ الاسلام دکتر «طاهر القادری» رهبر موسسه بین‌المللی «منهاج القرآن» و حزب «تحریک عوامی» پاکستان در سخنان خود با شرکت کنندگان در این اعتکاف گفت: جریان‌های تکفیری و خوارج بزرگترین مشکل جهان اسلام در حال حاضر است.

موسس موسسه بین‌المللی منهاج القرآن افزود: تفکر خوارج و تکفیری سبب ناامنی و عدم اعتدال در جهان اسلام شده است.

رهبر موسسه بین‌المللی منهاج القرآن اظهار داشت: فتواهای تکفیری خون بشر را جایز می‌دانند.

رهبر حزب تحریک عوامی پاکستان تاکید کرد: تفکر تکفیر و خوارج همچنین برای تغییر ایمان، عقائد و دیدگاه‌های سیاسی مسلمانان تلاش می‌کند و برای تحمیل دیدگاه‌های باطل و خارجی خود خون بشر را با بی‌رحمی به زمین ریخته است.

ظاهرالقادری اظهارداشت که جریان‌های تکفیر و خوارج اعمال حرام را حلال می‌دانند که کشتار مردم بی‌گناه از اقدامات ناپاک تکفیری‌ها در جهان اسلام است.