۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

اطلاعیه نیروی انتظامی برای روزقدس

نيروي انتظامي با صدور اطلاعيه اي ضمن گراميداشت روز جهاني قدس که يادآور مظلوميت ملت ستمديده فلسطين است، آزاديخواهان جهان به خصوص مسلمانان و مردم انقلابي ايران اسلامي را به حضور حماسي و به ياد ماندني در راهپيمايي روز جهاني قدس فرا خواند.
کد خبر : ۳۰۷۸۲۰
صراط: نيروي انتظامي با صدور اطلاعيه اي ضمن گراميداشت روز جهاني قدس که يادآور مظلوميت ملت ستمديده فلسطين است، آزاديخواهان جهان به خصوص مسلمانان و مردم انقلابي ايران اسلامي را به حضور حماسي و به ياد ماندني در راهپيمايي روز جهاني قدس فرا خواند.

به گزارش ایسنا، متن اين اطلاعيه به شرح ذيل است:

ابتکار معمار کبير انقلاب اسلامي (ره) در نامگذاري روز جهاني قدس، تحولات بزرگي را در معادله رويارويي با رژيم غاصب صهيونيستي در سطح منطقه و جهان اسلام پديد آورد و مسيري نو در صحنه مبارزه با رژيم اشغالگر قدس را نمايان ساخت.

روز جهاني قدس نشانگر اهميت غير قابل انکار مسئله آزادي فلسطين از يوغ غده سرطاني صهيونيسم و بيانگر اين نکته مهم است که آزادي قدس شريف، " آرمان" مسلمانان جهان است.

در اين اطلاعيه آمده است: روز جهاني قدس، روز همبستگي مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمديده فلسطين و فرياد انزجار از رژيم غاصب صهيونيستي به عنوان دشمن مشترک امت اسلامي است.

اطمينان داريم که با فريادهاي حق‌طلبانه مسلمانان و سيل خروشان امت اسلامي، آزادي قدس را به نظاره خواهيم نشست و در مسجدالاقصي نماز شکر و وحدت را اقامه خواهيم کرد.

روز قدس؛ روز وحدت و همگرايي امت اسلامي و نماد مقابله با تلاش مستکبران و رژيم غاصب صهيونيستي در تشديد واگرايي و ايجاد اختلاف بين مذاهب اسلامي مي باشد.

براساس گزارش سایت پلیس، در اين اطلاعيه با اشاره به نامگذاري آخرين جمعه‌ ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهاني قدس توسط بنيانگذار فقيد انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني (ره)، تاکيد شده است: دورانديشي و ابتکار هوشمندانه آن امام حکيم در نامگذاري اين روز موجب جهاني شدن آرمان‌هاي فلسطين ، تضعيف و تنزيل رژيم صهيونيستي شده و تمام تلاش‌هاي جبهه استکبار را براي در امان نگه داشتن اين رژيم اشغالگر با ناکامي و شکست مواجه ساخته است.

نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران بار ديگر، در آستانه روز جهاني قدس ضمن محکوم کردن جنايت اشغالگران و متجاوزان علي الخصوص اذناب تروريست قدرت هاي استکباري و مروجين جاهليت مدرن که با توحش و خونريزي سبوعانه به حقوق ملت هاي آزادي خواه و مسلمان تعدي مي کنند. مجددا با آرمان هاي بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) و با پيروي از رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله امام خامنه اي (حفظه الله)، در دفاع از ارزش هاي والاي انقلاب و خدمتگزاري به مردم بصير ايران اسلامي، حمايت خود را از مردم مظلوم فلسطين اعلام و همراه با مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي با حضور گسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس انزجار خود را از رژيم غاصب صهيو نيستي و استکبار جهاني را به گوش جهانيان مي رساند.