۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۳

نجات گروگان 66 ساله از چنگال آدم‌ربايان

پس از دوروز تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان نيک شهر استان سيستان و بلوچستان مرد 66 ساله اي که اسير چنگال‌هاي دو آدم‌ربا شده بود نجات پيدا کرد.
کد خبر : ۳۰۸۰۹

به گزارش صراط نیوز به نقل از ايسنا، سرهنگ محسن راک، فرمانده انتظامي شهرستان نيک شهر استان سيستان و بلوچستان در تشريح جزئيات اين خبر گفت: ساعت ۱۹ روز يکم شهريور ماه، فردي با مراجعه به پليس آگاهي شهرستان نيک شهر اظهار داشت فردي به نام " عبدالحميد – الف "بردارش به نام " محمد مراد – الف " ۶۶ ساله را پس از اغفال، سوار خودروي خود کرده و به محل نامعلومي انتقال داده است.

وي افزود: برپايه اين خبر بلافاصله ماموران پليس آگاهي شهرستان جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند و در ادامه اين بررسي‌ها مشخص شد آدم‌ربايان در تماسي تلفني با خانواده وي اعلام داشتند به انگيزه مطالبه خون‌بهاي چند تن از اعضاي خانواده شان که در اثر سانحه رانندگي با فرد ربوده شده فوت كرده بودند، مبادرت به گروگانگيري کرده و براي رهائي گروگانشان بايد مبلغ چهارصد ميليون تومان بپردازند.

سرهنگ راک درادامه تصريح کرد: ماموران پليس آگاهي با انجام تحقيقات فني و پليسي و بکارگيري منابع اطلاعاتي خود نسبت به شناسائي محل اختفاي آدم ربايان اقدام کردند.

وي افزود: ماموران در ادامه عمليات رهائي و با تنگ کردن عرصه بر آدم‌ربايان، آنان را وادار به تسليم کرده و فرد ربوده شده را از چنگال آنان نجات دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان نيک شهر در خاتمه خاطر نشان کرد: آدم‌ربايان پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.