۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

مصدومیت بیش‌از 15نفر دریک بازی فوتسال

بازی شب گذشته جام رمضان در طبس بیش از 15 مجروح برجای گذاشت و علیانی دبیر هیأت فوتبال شهرستان طبس طی پیامکی در فضای مجازی ضمن پذیرش تمامی اشکالات و مسؤولیت اتفاق شب گذشته استعفای خود را اعلام کرد.
کد خبر : ۳۰۸۳۱۱

صراط: بازی شب گذشته جام رمضان در طبس بیش از 15 مجروح برجای گذاشت.

به گزارش فارس، بازی بین تیم‌های خانه کارگر و سوپر مارکت ایساتیس در جریان بود که این بازی به سرانجام نرسید به تعطیلی کشیده شد.

درگیری بین تماشاچیان و شعارهای ناهنجار باعث قطع بازی و ورود برخی از تماشاچیان به داخل زمین شد.

تماشاچیان جلو ورود و خروج درب ورودی را گرفته و مانع حضور عوامل و نیروهای پلیس شدند، تماشاگران تیم خانه کارگر به خاطر این موضوع که داور وقت بازی را نگه نمی‌داشته است شاکی بوده و اعتراضات متعددی داشتند.

در شب گذشته نیز علیانی دبیر هیأت فوتبال شهرستان طبس طی پیامکی در فضای مجازی ضمن پذیرش تمامی اشکالات و مسؤولیت اتفاق شب گذشته استعفای خود را از پست دبیری هیأت فوتبال شهرستان طبس اعلام کرد.

در این خصوص نیز ساعت 10 و 30 دقیقه امروز نیز جلسه‌ای در محل اداره ورزش و جوانان طبس برگزار شد که طی تماس تلفنی تاکنون توتونچی ریاست اداره ورزش و جوانان طبس پاسخ نداده است.

همچنین دور دوم مسابقات فوتسال جام شهدای دانش‌آموز شهرستان طبس با انجام سه بازی دیگر پیگیری شد و در بازی اول، تیم‌های دهیاری خسروآباد و اقامتگاه بوم‌گردی حلوان به مصاف یکدیگر رفتند که تیم اقامتگاه بوم‌گردی حلوان با نتیجه 4 بر 2 حریف را پشت سر گذاشت.

بازی دیگر این مسابقات که بین تیم‌های مجتمع طبس پودر و رستوران 14 و سوپر لبنیات باغچه جوخواه انجام شد، تیم رستوران 14 و سوپر لبنیات باغچه جوخواه با نتیجه 4 بر 3 مغلوب حریف خود شد.