۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷

بسیاری از مسافران در تونل‌ها گرفتار شده‌اند

رئیس پلیس راه استان البرز با اعلام اینکه مشکل ترافیکی جاده کرج - چالوس از طرف استان مازندران به وجود آمده ، گفت: ترافیک سبب توقف خودروها در تونل کندوان شده است.
کد خبر : ۳۰۹۱۴۱
صراط: سرهنگ رضا اکبری عصر چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: به علت حجم بالای ترافیک در جاده کرج - چالوس ،خودروها در تونل کندوان از ساعاتی پیش گرفتار شده اند که ناچار شدیم برای پیشگیری از حوادث ، سرنشینان آنها را به خارج از تونل انتقال دهیم.
وی ادامه داد: پلیس راه البرز با توجه به محدودیت جاده چالوس در حد ظرفیت مسیر تعدادی از خودروها را به بیرون از تونل انتقال داد لیکن باید بار ترافیکی در استان مازندران روان سازی و مدیریت شود.
اکبری گفت: با توجه به اینکه بار ترافیکی به سمت چالوس اشباع شده ، لیکن تردد خودروها بسیار کند است و این امر مشکلاتی برای مردم و پلیس راه به وجود آورده است.
وی ازرانندگانی که قصد سفر به شهرهای شمالی کشور را دارند خواست برای کاهش بار ترافیکی جاده چالوس از مسیر های جایگزین حرکت کنند.
رئیس پلیس راه استان البرز در عین حال وضعیت ترافیک در آزاد راه تهران - کرج - قزوین و دیگر راه های این استان را عادی اعلام کرد.
نیمی از 160 کیلومتر مسافت جاده کرج - چالوس در استان البرز قرار دارد.
درمسیر جاده کرج - چالوس تعداد زیادی تونل وجود دارد که با توجه ترافیک سنگین و آلودگی هوا در داخل تونل ها احتمال مشکل تنفسی برای مسافران دور از انتظار نیست.
طبق گزارش راهداری البرز تعدادی از مسافران جاده چالوس عصر امروز در تونل کندوان دچار مشکل تنفسی شدند که به بیرون از تونل انتقال یافتند.