۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

جوانفکر: روحانی ظرفیت رای‌آوری را ندارد

مشاور رسانه‌ای دولت نهم و دهم می‌گوید سخنان احمدی‌نژاد به هیچ وجه جنبه سیاسی یا انتخاباتی نداشته و عمدتا بر تبیین گفتمان امام و رهبری و پی‌جویی آرمان‌های انقلاب متمرکز بوده است.
کد خبر : ۳۰۹۴۶۵
صراط: مشاور رسانه‌ای دولت نهم و دهم می‌گوید سخنان احمدی‌نژاد به هیچ وجه جنبه سیاسی یا انتخاباتی نداشته و عمدتا بر تبیین گفتمان امام و رهبری و پی‌جویی آرمان‌های انقلاب متمرکز بوده است.

علی‌اکبر جوانفکر در گفت‌وگو با «نامه نیوز» درباره سفرهای استانی محمود احمدی‌نژاد در ماه‌های اخیر و دلایل انجام این سفرها گفت: سفرهای دکتر احمدی‌نژاد به برخی از شهرها طی ماه‌های اخیر در چارچوب اجابت معدودی از انبوه درخواست‌های نهادهای مردمی و شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و مذهبی برای سخنرانی در اجتماعات مردمی انجام شده است.

او ادامه داد: همان طور که حتما توانسته‌اید رصد کنید سخنان دکتر احمدی‌نژاد به هیچ وجه جنبه سیاسی یا انتخاباتی نداشته و عمدتا بر تبیین گفتمان امام و رهبری و پی‌جویی آرمان‌های انقلاب متمرکز بوده است.

او همچنین درباره انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده و احتمال پیروزی حسن روحانی در انتخابات تصریح کرد: دوست داشتیم آقای روحانی هم یک رئیس‌جمهور دو دوره‌ای بود و می‌توانست با خدمتی موثر و شایسته به ملت ایران توجه مردم را به خود جلب کند و برای دور بعد هم رای بیاورد اما متاسفیم که دولت کنونی، به سبب ناکارآمدی ذاتی آن، مقبولیتی نزد مردم ندارد و آقای روحانی هم فاقد ظرفیت رای‌آوری است.

جوانفکر درباره موضوع فیش‌های حقوقی نجومی افزود: سه سال است که دولت یازدهم با استفاده از ابزار گسترده رسانه‌ای در اختیار، اتهام دروغین و ناجوانمردانه «غارتگر بیت‌المال» را به دولت قبل نسبت داده است بدون آن که سند و مدرکی در این خصوص ارائه دهد. اینک خدای متعال شرایط را به گونه‌ای رقم زده است که بدون هرگونه دخالتی از سوی دولت قبل با انتشار فیش‌های نجومی مصادیق غارتگری بیت‌المال از درون دولت یازدهم بیرون بزند.

مشاور رسانه‌ای دولت محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد: البته این تنها نسبت دروغین دولت یازدهم علیه دولت قبل نیست که نشانه‌های آن از درون خود این دولت سردرمی‌آورد. اتهامات بی‌پایه و اساس دیگری مانند دروغگویی یا عدم عقلانیت در تصمیم‌گیری نیز امروز در دولت کنونی مصادیق روشنی را به دست داده است.
نظرات بینندگان
جوادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۲۰ تير ۱۳۹۵
۰
۰
راست میگی چون در هاله نور نیست