۱۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۹

تعداد ثبت های سرعت بالای 180کیلومتر!

کد خبر : ۳۰۹۵۲

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور از شناسایی و توقیف پنج هزار و 617 خودرو که 50 کیلومتر بیش از سرعت مجاز رانندگی می‌کردند خبر داد.

به گزارش صراط نیوز سرهنگ مرتضی دهقان در گفتگو با مهر اظهار داشت: در چهارماهه نخست امسال ماموران پلیس راهور پنج هزار و 617 فقره سرعت بالای 180 کیلومتر را در جاده های کشور ثبت و با رانندگان متخلف برخورد کردند. این در حالی است که خودروی این افراد به مدت طولانی از سوی پلیس توقیف شد.

وی ادامه داد: در این مدت رانندگان 57 هزار نمره منفی به علت سرعت غیرمجاز کسب کردند که گواهینامه برخی از این افراد به علت رسیدن به حد نصاب 30 نمره منفی ضبط و از تردد آنها جلوگیری شد.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور با اعلام توقیف خودروی هیوندا با سرعت 190 کیلومتر در اتوبان قزوین – زنجان تصریح کرد: همچنین در دو هفته گذشته یک دستگاه اتوبوس ولوو در مسیر زاهدان- زابل که 170 کیلومتر سرعت داشت از سوی ماموران توقیف شد. همچنین یک دستگاه خودرو سواری مزدا که با سرعت 180 کیلومتر در محور کرج - قزوین در حال تردد بود از سوی ماموران پلیس راه شناسایی و خودرو توقیف شد. ضمن اینکه راننده نیز نمره منفی دریافت و گواهینامه اش برای مدت سه ماه توقیف شد.

نظرات بینندگان
نوید
|
Spain
|
۰۴:۳۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
اینها که چیزی نیست !
ما در یک حرکت ضد فرهنگی ، تو بزرگراه چمران 190 تا رفتیم !
البته در همینجا از این عمل زشت ، معذرت خواهی می کنم
امان از دست ماشین هایی که آمپرشون ، آدم رو وسوسه می کنه تا کمی بیشتر پا رو روی گاز فشار بده !