۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

اسرائیل مجددا الخلیل را بست

رژیم صهیونیستی پس از تیراندازی به خودروی یک شهرک نشین در الخلیل ورودی‌های این شهر را بست و به برخی از خانه‌ها یورش برد.
کد خبر : ۳۰۹۶۷۵
صراط: رژیم صهیونیستی پس از تیراندازی به خودروی یک شهرک نشین در الخلیل ورودی‌های این شهر را بست و به برخی از خانه‌ها یورش برد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، به دنبال تیراندازی شب گذشته به خودروی یک شهرک نشین در الخلیل و زخمی شدن وی ارتش رژیم صهیونیستی مسیرهای ورودی این شهر را با وجود ۷۰۰ هزار فلسطینی بست.

همچنین سربازان این رژیم با یورش به برخی خانه‌ها در محل وقوع تیراندای تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته خانه‌ها و مراکز تجاری را بررسی کردند.

خبرگزاری معا فلسطین نیز از آغاز درگیری‌هایی میان فلسطینی‌ها و سربازان رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد، برخی از جوانان فلسطینی اقدام به پرتاب سنگ به سمت سربازان اسرائیلی کردند که در مقابل اسرائیلی‌ها با گلوله‌های جنگی و پلاستیکی و نیز بمب‌های صوتی به سمت آنها تیراندازی کردند.

در این راستا ارتش رژیم صهیونیستی تمامی ورودی‌های شهر الخلیل، حلحول، بیت آمر و العروب را بسته و ایست‌های نظامی ایجاد کردند.

همچنین تمامی خودروهایی که قصد عبور از این مناطق را دارند به دقت مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

مسدود شدن خیابان‌های اصلی ورود به الخلیل موجب ترافیک شدید منطقه شده و اشخاص برای ورود به الخلیل مجبور شدند از مسیر وادی سعیر استفاده کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است، عاملان ۸۰ درصد عملیات‌هایی که در اکتبر ۲۰۱۵ تاکنون علیه شهرک نشین‌ها انجام شده ساکنان الخلیل هستند.