۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴

احداث آکادمی اختصاصی فوتسال ایران

مدیر تیم های ملی در جمع بازیکنان تیم فوتسال تاسیسات دریایی از احداث آکادمی اختصاصی فوتسال خبر داد.
کد خبر : ۳۰۹۹۰۵
صراط: محمدرضا ساکت- مدیر تیم‌های ملی گفت: قرار بود امروز به همراه رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال در جمع شما حاضر شویم اما جلسه مهم مهدی تاج مانع حضور ایشان شد و رئیس فدراسیون ضمن آرزوی سلامتی برای همه شما عزیزان در مسابقات پیش‌رو، آرزوی موفقیت و سربلندیتان را برای ایران عزیز اعلام کرد.

مدیر تیم‌های ملی در ادامه بیان کرد: فوتسال ایران، جایگاه خود را در آسیا و جهان تثبیت کرده و با توجه به چند سال فعالیتم در این رشته ورزشی و شناختی که از آن پیدا کرده‌ام، تلاش همه شما و بازیکنان پیشین تیم‌های ملی و باشگاهی این رشته ورزشی، موجبات تثبیت این جایگاه را فراهم آورده است.

مشاور رئیس فدراسیون ادامه داد: پس از حضور در فدراسیون فوتبال اولین فعالیت مهمی که در برنامه‌های خود قرار داده‌ایم، ساخت آکادمی اختصاصی فوتسال است و این موضوع نشان از اهمیت این رشته برای مسئولان فدراسیون دارد.

ساکت در ادامه بیان کرد: تلاشهای شما که طلایه‌دار فوتسال ایران هستید و شرایط فعلی این رشته را برایمان مهیا کرده‌اید، این رشته را به جایگاه فعلی رسانده است و توسعه و گسترش آن در دستور کار قرار گرفته است. قهرمانی‌های اخیر بانوان فوتسالیست کشور نیز در همین راستا بوده و احساس تلاش برای توسعه این رشته ورزشی را بیشتر احساس می کنیم.

وی افزود: درست است که مشکلاتی از جمله مشکلات اقتصادی وجود دارد اما همه آنها نتوانسته‌اند فوتسال را از اصل وجودی خود دور کند و شما همواره تلاش کرده‌اید تا از هویت فوتسال ایران در مجامع بین المللی دفاع کنید. شما به اندازه تمام ستاره‌های روی پیراهنتان، موفقیت برای این رشته ورزشی به دست آورده‌اید و امیدوار و مطمئن هستم که می توانید در مسابقات پیش‌رو نیز افتخار آفرینی کرده و به عنوان نماینده بزرگ ایران، دل مردم را شاد کنید.

ساکت در پایان گفت: امیدوارم با روحیه بالا و با قدرت به کار خود ادامه دهید و نماینده شایسته ای در زمینه های فنی و اخلاقی در این مسابقات باشید و پس از کسب افتخار، فدراسیون فوتبال هم برای استقبال از شما، در جمعتان حاضر خواهد شد.


منبع: فدراسیون فوتبال