۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳

یک‌جانباز: با چادرهم می‌توان مدافع‌حرم بود

یکی از جانبازان مدافع حرم مازندرانی با بیان اینکه باید راه خودمان را درست پیدا کنیم و گوش به دهان بعضی‌ها که منفی‌گرا هستند نباشیم، گفت: مدافع حرم فقط این نیست که اسلحه به دست بگیرد، با این چادر هم می‌توان مدافع حرم بود.
کد خبر : ۳۰۹۹۷۲

صراط: زین‌العابدین محمدی شب گذشته در تجمع حامیان عفاف و حجاب در این شهرستان با اشاره به اینکه اگر بخواهیم از رشادت‌های شهدا بگوئیم زبان از بیان آن قاصر است، اظهار کرد: شهدای ما به درجه‌ای رسیدند که از فکر ما خارج است و آنها با خدای خودشان عهد بستند و به آن رسیدند ولی ما بازنده از راه شهدا شدیم و برگشتیم.

به گزارش فارس، وی افزود: همین رشادت‌های مادران و خواهران ما سبب شد که این جوانان ما به درجه رفیع شهادت رسیدند زیرا الگوی همه ما حضرت زینب(س) و حضرت فاطمه(س) هستند.

این جانبازان مدافع حرم بیان کرد: جوانان و مردم ما نگذاشتند که حرم حضرت زینب(س) میان آن همه گرگ و وحشی‌گری‌ها تنها بماند و توانستند از حریم اهل بیت(ع) دفاع کنند.

محمدی با اشاره به اینکه همه ما که ادعا داریم شیعه امیرالمؤمنین(ع) هستیم پس باید در هر لباسی که هستیم مدافع حرم باشیم، ادامه داد: مدافع حرم فقط این نیست که اسلحه به دست بگیرد و برود بگوید که من به خاطر حرم حضرت زینب(س) می‌جنگم بلکه با این چادر هم می‌توانیم مدافع حرم باشیم و همچنین با همان لباسی که با آن کار می‌کنیم و حتی قلمی که در دست ماست می‌توانیم مدافع حرم و اهل بیت‌(ع) باشیم.

وی با بیان اینکه ما باید راه خودمان را درست پیدا کنیم و گوش به دهان بعضی‌ها که منفی‌گرا هستند نباشیم، یادآور شد: اگر ما حجاب داشته باشیم و این راه را پیدا کردیم باید بدانیم که به چه دردمان می‌خورد و ما برای دین و کشورمان چقدر مؤثر هستیم و باید این راه، هدف، علم حجاب و راست زیستن را به دیگران بیاموزیم.

محمدی تأکید کرد: ما باید تأثیر رفتار و زندگی‌مان بر روی کسانی باشد که آن را پیدا نکرده‌اند و نتوانستند و البته مقصر هم نیستند چون نقش از خانواده است و نقاش اصلی پدر و مادر هستند که در خانه حضور دارند و هرچه ترسیم کنند فرزندان آن را می‌آموزند و آنهایی که با وضعیت حجابی نامناسب زندگی می‌کنند و به فکر تجمل‌گرایی و زندگی آن چنانی هستند در حقیقت نمی‌خواهند فرزندان‌شان راه درست را در پیش بگیرند.

وی گفت: باید آنها را به راه خودمان هدایت کنیم و با امر به معروف و نهی از منکر تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا مثمرثمر برای فرزندان، دوستان و شهرمان باشیم.

مراسم راهپیمایی و اعلام حضور خواهران بسیجی محمودآباد از مقابل سپاه با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسؤولان و مردم آغاز و با حرکت از سطح شهر با اجتماع در آستانه امام‌زاده قاسم(ع) به پایان رسید و پس از قرائت بیانیه از پنج نفر از بانوان تجلیل شد.