۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

فرود هواپیمای سعودی در اسرائیل +عکس

سخنگوی وزارت امور خارجه عربستان اعلام کرده است خوشحالیم از اینکه بگوییم یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ عربستان هفتم ژوئیه ساعت هفت به وقت گرینویچ در فرودگاه بن گوریون به زمین نشسته است.
کد خبر : ۳۱۰۴۵۶
صراط: رسانه‌های منطقه، از برقراری پروازهای مستقیم میان فرودگاه‌های عربستان سعودی و فلسطین اشغالی خبر داده‌اند.

به گزارش ابنا، خبرگزاری آسیا تصویری از هواپیماهای سعودی را منتشر کرده است که در فرودگاه بن گوریون اسرائیل فرود آمده‌اند.

گزارش‌ها حاکی است که عربستان از روز جمعه گذشته این پرواز مستقیم را راه اندازی کرده است.

 «عبدالله مهیوب» سخنگوی وزارت امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرده است خوشحالیم از اینکه بگوییم یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ عربستان هفتم ژوئیه ساعت هفت به وقت گرینویچ در فرودگاه بن گوریون به زمین نشسته است.

چندی پیش معاون وزیر ترابری عربستان گفته بود: مقدمات لازم فراهم شده است و اگر مذاکرات نهایی در روزهای آینده به نتیجه برسد، آمادگی داریم تا ظرف یک هفته پروازهای مستقمی میان عربستان و اسرائیل راه اندازی کنیم.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهینیستی نیز از اقدام عربستان سعودی در خصوص برقراری پروازهای مستقیم با آن رژیم در تلاش برای شکستن انزوای فزاینده اسرائیل در جهان عرب به شدت حمایت کرده است.

 به گفته کارشناسان اسرائیل در آینده نزدیک به محل رقابت ثروتمندان عرب برای سرمایه گذاری تبدیل خواهد شد.

شبکه خبری فرانس ۲۴ نیز در گزارشی از گرم شدن روابط عربستان سعودی و اسرائیل خبر داده و اعلام کرد اسرائیل و عربستان سعودی، دشمن هستند و هرگز روابط دیپلماتیک نداشته‌اند اما اوضاع، آرام آرام در حال تغییر است.

این شبکه افزود: عربستان و اسرائیل علی‌رغم اختلافاتی که دارند اکنون در خصومت علیه یک قدرت منطقه‌ای، یعنی ایران اشتراک نظر دارند.

فرود هواپیمای سعودی در فرودگاه اسرائیل +عکس
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۲۴ تير ۱۳۹۵
۷
۳
خائن های پست فطرت
شریف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۲۴ تير ۱۳۹۵
۲
۰
این کثافت ها از اعلام ساعت 7 هفتمبن روز ماه هفتم، هدف دارند که این پرواز را مقدس نشان دهند.
شما ساعت 7 را از متن حذف کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۲۴ تير ۱۳۹۵
۰
۰
این که 787 نیست