۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

مطالبات‌قدیمی مردم‌کرمانشاه ازدولت+سند

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین مطالبات مردم کرمانشاه از دولت را تصویب منطقه آزاد قصرشیرین، راه‌آهن، آزادراه کرمانشاه به خسروی، احداث تونل پاتاق و بازگشایی مرز خسروی عنوان کرد.
کد خبر : ۳۱۰۷۴۰

صراط: فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن دعوت از مردم به استقبال باشکوه از رئیس‌جمهور، این سفر را فرصت مغتنمی برای رصد و حل مشکلات استان کرمانشاه دانست.

حسینی گفت: با توجه به مشکلات موجود در استان، این سفر می‌تواند دستاوردهای مهم و تاثیرگذاری بر روند تکمیل و تأمین اعتبار پروژه‌ها و طرح‌های شاخص استان بگذارد و فرصت‌ها و امتیازات جدیدی را در اختیار این استان قرار بدهد.

نماینده پیشین مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و دالاهو و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مردم این استان در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: دولت باید با توجه به نقش تاثیرگذار و ارزشمند مردم این استان، بخشی از عقب‌ماندگی‌های ناشی از جنگ را در حوزه‌های مختلف به‌خصوص حوزه اقتصادی جبران کند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهم‌ترین مطالبات استان از هیأت دولت که در مجلس قبل نیز پیگیری‌های زیادی در قبال آن‌ها صورت گرفت تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین، پیگیری تکمیل راه‌آهن غرب، تکمیل آزادراه کرمانشاه به خسروی، شروع به‌کار احداث تونل پاتاق و اختصاص اعتبار لازم برای آن و بازگشایی مرز خسروی برای تردد زوار عتبات‌عالیات است.

مطالبات‌قدیمی مردم‌کرمانشاه ازدولت+سند

مطالبات‌قدیمی مردم‌کرمانشاه ازدولت+سند