۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

نامه نمایندگان آبادان به وزیر دفاع

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای "سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان" در این شهرستان شد.
کد خبر : ۳۱۱۰۷۰
صراط: عامر کعبی گفت: نظر به تصویب نامه شماره ۵۰۶۳۹ تاریخ ۲۳ تیرماه ۹۴ هیئت وزیران در خصوص سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان، انتظار می رود به این اصل توجه ویژه تری صورت گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: بخش عمده ای از نیروهای مردمی شهرستان آبادان شامل بسیجیان، جهادگران، صاحبان مشاغل آزاد، صنوف و بازاریان و همچنین و دانشجویان و دانش آموزان و افراد فاقد کار، داوطلبانه وارد جبهه شدند و این در حالی بود که تعدادی از کارکنان دولت در اجرای وظایف سازمانی خود در طول دوران دفاع مقدس در این شهر حضور داشتند. اما پس از پایان جنگ تحمیلی و پذیرش قطعنامه، این دسته از افراد، رزمنده محسوب نشده و از خدمات رسانی به ایثارگران محروم ماندند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در عین حال پس از گذشت سال ها مطالبه به حق این مردم در نشست ها و جلسات متعدد منتج به آن سند راهبردی و هیئت وزیران شده که البته اجرایی هم نشده است.

کعبی افزود: اکنون با گذشت یک سال از صدور این ابلاغ هنوز بسیاری از کارکنان ادارات، شهروندان و نیروهای مدافع مردمی شهر نتوانسته اند از کمترین امتیاز که صرفا کسب خدمت وظیفه سربازی فرزندانشان است بهره مند شوند.

وی گفت: در همین راستا انتظار داریم تا ضمن پیگیری مفاد سند مذکور، نسبت به مطالبه به حق مردم اقدام عملی صورت پذیرد.
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم