۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

قبض نجومی آب شمشادی +عکس

خبرنگار سابق صدا و سیما در سوریه تصویری از قبض آب نجومی‌اش را منتشر کرد.
کد خبر : ۳۱۱۶۰۸
صراط: حسن شمشادی، خبرنگار سابق خبرگزاری صداوسیما در سوریه با انتشار تصویری از قبض نجومی آب منزل مسکونی اش در اینستاگرام نوشت:

«اين فيش حقوقی نجومی يا غير نجومی اين كمترين نيست، آنچه ملاحظه می فرماييد، قبض آب منزل اينجانب در يك دوره يكماه است.

قبض نجومی آب شمشادی +عکس

٥٤٨٦٠٠ تومان ناقابل، در خانه ای آپارتمانی كه نه استخر دارد نه سونا نه جكوزی و نه فضای سبزی براي آبياری و نه جمعيتی زياد.

گويا اشتباه شده است، كه ان شاء الله پيگيری می كنم، هر چند كه اگر بفرمايند درست است و جز اين نيست (كه به هيچ وجه به عقل اين كمترين قد نمی دهد، اين مقدار مصرف در يكماه!)، بايد يا تقاضا كنم تا قسطی لطف كنند و دريافتش كنند، يا قيد آب بيت مان را بزنيم و با دبه آب بياوريم برای اهل منزلمان!.

هر چند كه يك گزينه ديگر محتمل است و آن اينكه مبالغ مورد نياز براي آن يك هزار نفری كه حقوق های نجومی دريافت می كنند، جمع نشده است و بايد از اين كمترين و امثال اين كارمند يه لا قبا، جمع و پرداخت شود، خصوصاً براي آن مقام مسئولی كه به ازای هر فرزند نور چشمی شان، ١٥ ميليون تومان صرفاً برای "اوقات فراغتشان" در فيش های حقوقی شان ديده می شد!.

الهی! ١٥ ميليون تومان ناقابل برای اوقات فراغت فرزندان، حالا اين اوقات فراغت چی هست كه برای پر كردن اونها با برنامه های متنوع و فرح بخش و شاد و آموزنده، ماهی ١٥ ميليون تومان نياز هست، الله اعلم.